Przetargi.pl
świadczenie usług telefonicznych i usług dostępu do internetu dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi, XXX/KFW/2009

Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-332 Łódź, al. Piłsudskiego 143
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 677 47 38 , fax. 0-42 677 47 38
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa w Łodzi
    al. Piłsudskiego 143 143
    92-332 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 677 47 38, fax. 0-42 677 47 38
    REGON: 47235420600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telefonicznych i usług dostępu do internetu dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi, XXX/KFW/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostępem do Internetu na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi przez cały okres trwania umowy. 2. świadczenie usług telekomunikacyjnych z zachowaniem dotychczasowej numeracji z sekundowym systemem naliczania, bez opłaty za inicjację połączenia, obejmuje: - połączenia lokalne i strefowe, międzymiastowe, komórkowe i inne (np. infolinie, informacyjne itp.) niezbędne dla właściwego funkcjonowania Sądu, - realizacja bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami należącymi do Zamawiającego, - zachowanie dotychczasowej numeracji. 3. Usługa dostępu do Internetu polega na zapewnieniu łączności z Internetem w technologii szerokopasmowej ze stałym adresem IP i przepływnością minimum 2 Mbit/s. 4. Usługa telekomunikacyjna polega na realizacji połączeń telefonicznych za pomocą łącza PRA(30B+D) z przydzielonym 200NN DDI 5. Przedmiotowe usługi będą świadczone w budynku położonym w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 143. 6. Zamawiający posiada własną centralę telefoniczną typu Slican MAC 6400. 7. Rozpoczęcie świadczenia usług dostęp do Internetu i usług telefonicznych musi nastąpić od dnia 1 stycznia 2010r. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych bilingów połączeń na płytach CD lub w formie elektronicznej wraz z fakturami. 9. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia przez: - wykazanie, iż wykonali lub wykonują należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługi telefoniczne z CPV 64.21.00.00-1. Każda usługa musi dotyczyć jednego wykonanego/wykonywanego kontraktu tj. musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru określonego w zał. nr 2, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Rejestr prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zaświadczenie powinno być wystawione przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone -za zgodność z oryginałem- przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, f) wykaz usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie - załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widzew.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach