Przetargi.pl
Modernizacja i remont części pomieszczeń Przedszkola nr 2 w Łazach ul. Kolejowa 8

Gmina Łazy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 67 29 326
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
    ul. Traugutta 15 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 32 6729326, fax. 32 67 29 326
    REGON: 27625886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont części pomieszczeń Przedszkola nr 2 w Łazach ul. Kolejowa 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Nazwa zamówienia: Modernizacja i remont części pomieszczeń Przedszkola nr 2 w Łazach ul. Kolejowa 8. II. Opis przedmiotu zamówienia. 1.Zestawienie powierzchni objętej robotami: Wiatrołap - 7,7m2 Szatnia/wózkarnia - 54,2m2 Pokój opiekunów - 12,2m2 Sala zabaw - 58,0m2 Sala wypoczynku - 17,4m2 Toaleta - 9,9m2 2.Zakres robót obejmuje: 2.1. Wyburzenia i demontaże 1.wyburzenie ścianek działowych zgodnie z rysunkiem -Rzut parteru - stan projektowany-, 2.zdemontowanie kratek wentylacyjnych, 3.zerwanie z posadzek wykładziny PCV oraz płyt paździerzowych, 4.skucie posadzek i okładzin ceramicznych, 5.demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, 6.demontaż grzejników i rur C.O., 7.przekucia ścian dla nowych otworów i/lub poszerzenia starych, 8.demontaż armatury, 9.demontaż instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi, przełącznikami, gniazdkami i tablicą rozdzielczą, 10.zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach wewnętrznych. Wszelkie odpady z budowy (gruz, itp.) należy wywieźć i zutylizować na komunalnym wysypisku. 2.2. Prace budowlane (adaptacyjne) 1.wymurowanie ścianek działowych zgodnie z rysunkiem -Rzut poziomu 0,00m - stan projektowany- 2.wypełnienie otworów okiennych i drzwiowych zgodnie z rysunkiem -Rzut poziomu 0,00m - stan projektowany- 3.wykonanie nowych nadproży pod nowe otwory i poszerzenia starych, 4.osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej, 5.montaż instalacji C.O. 6.wykonanie posadzek i okładzin ceramicznych 7.naprawa tynków wewnętrznych (wyrównać, uzupełnić ubytki - gipsówka) 8.malowanie ścian w pomieszczeniach adaptowanych farbami emulsyjnymi akrylowymi w kolorach pastelowych, 9.wykonanie instalacji elektrycznej: ułożenie kabli, opraw oświetleniowych, gniazd i przełączników, tablicy rozdzielczej, 10.montaż armatury sanitarnej, 11.ułożenie podłóg panelowych, 12.wymiana pokryw rewizyjnych na kanałach instalacyjnych, 13.montaż kratek wentylacyjnych 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z następujących opracowań: 1)PB modernizacji i remontu części Przedszkola nr 2 w Łazach opracowany przez: LMprojekt Usługi projektowe - Lesław Mazur biuro: 42-400 ZAWIERCIE ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95 pok. 402 2)PB MODERNIZACJI I REMONTU CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLA NR 2 - branża elektryczna opracowany przez: SIL4 - BIURO INŻYNIERSKIE SP. Z O.O. ul. Przepiórcza 11, 42-400 Zawiercie 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 4)Przedmiary robót (pomocniczo). 4.Dodatkowe uwagi: 1)Wszystkie zapisy w SIWZ i załącznikach dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). Wymagania wyszczególnione w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. 2)Przedmiot zamówienia objęty będzie 36 -miesięcznym okresem rękojmi za wady i gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 5.Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdego uzupełnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. 7.Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót). 8.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta-aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach