Przetargi.pl
Modernizacja i poprawa stanu technicznego balkonów w budynku usługowo-mieszkalnym przy ul. Francuskiej 47 w Warszawie

Spółdzielnia Budowlano- Mieszkaniowa Pracowników Kultury w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-905 Warszawa, ul. Francuska 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 617 54 82 , fax. 0-22 616 36 49
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Budowlano- Mieszkaniowa Pracowników Kultury w Warszawie
    ul. Francuska 47 47
    03-905 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 617 54 82, fax. 0-22 616 36 49
    REGON: 00049041200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i poprawa stanu technicznego balkonów w budynku usługowo-mieszkalnym przy ul. Francuskiej 47 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dla 16 balkonów prac modernizacyjnych i naprawczych w następującym zakresie: - skucie tynków z sufitów i płyt balustrad balkonowych pełnych, - skucie posadzek lastrikowych, - rozebranie obróbek blacharskich, - uzupełnienie posadzek cementowych płyt balkonowych, - wykonanie izolacji płyt balkonowych - płynną papą. - ułożenie posadzek z płytek gresu i cokołów, - wykonanie nowych tynków cementowych sufitów, - malowanie tynków cementowych sufitów, - malowanie balustrad farbą chlorokauczukową z prętów prostych, - wykonanie tynków elewacyjnych na bazie żywic syntyetycznych płyt balustrad balkonowych pełnych, - wykonanie czap betonowych balustrad pełnych, - wykonanie obróbek blacharskich, - dostawa niezbędnych dla wykonania powyższych prac materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane uprawnienia umożliwiające wykonanie zadania. Aktualny odpis z KRS. Informacja o ilości na stałe zatrudnionych pracowników. Informacja o wielkości obrotów za 2008 r. Wymagane dostarczenie wskazanych dokumentów i informacji pod rygorem wykluczenia z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kopia dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia. Odpis z KRS. Pisemne oświadczenie o ilości zatrudnionych na stałe pracowników i wielkości obrotów za 2008 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość obrotów za 2008 r.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach