Przetargi.pl
modernizacja elewacji - wykonanie robót budowlanych w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia dachu nad jadalnią, wykonania nowego podjazdu dla niepełnosprawnych od strony ogrodu, modernizacji drogi pożarowej od strony ogrodu, modernizacji I klatki schodowej od strony wejścia głównego w Domu Pomocy Społecznej Syrena

Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg

  • Adres: 01-155 Warszawa, ul. Syreny 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6327509 , fax. 22 6327509
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
    ul. Syreny 26 26
    01-155 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6327509, fax. 22 6327509
    REGON: 00637717700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka pomocy społecznej administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja elewacji - wykonanie robót budowlanych w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia dachu nad jadalnią, wykonania nowego podjazdu dla niepełnosprawnych od strony ogrodu, modernizacji drogi pożarowej od strony ogrodu, modernizacji I klatki schodowej od strony wejścia głównego w Domu Pomocy Społecznej Syrena
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elewacji - wykonanie robót budowlanych w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia dachu nad jadalnią, wykonania nowego podjazdu dla niepełnosprawnych od strony ogrodu, modernizacji drogi pożarowej od strony ogrodu, modernizacji I klatki schodowej od strony wejścia głównego w Domu Pomocy Społecznej Syrena.Szczegółowy opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja projektowo-budowlana, przedmiar robót. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej: 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności związane z realizacją niniejszego zamówienia. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 1 osobę, świadczącą pracę związaną z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników, jak również poprzez zawarcie umowy o pracę tymczasową na podstawie ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnieniu pracowników tymczasowych (Dz. U. Nr 166, poz. 1608 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót murarsko-tynkarskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 20 1030 1508 0000 0005 5007 6039 - z zaznaczeniem wadium do postępowania nr ZP 2-2016 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego) - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na powyższy rachunek bankowy, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.).Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji za wady dla całej inwestycji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach