Przetargi.pl
Modernizacja dźwigu osobowego

Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
    ul. Szpitalna 1 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dźwigu osobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dźwigu o nr fabrycznym A-5786/1980 , nr ewidencyjnym 3105001707, celem dostosowania do wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 30 października 2002r. w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz.U. nr 191 poz. 1596 z późn. zm). Szczegółowy zakres robót objętych umową określa program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Winda znajduje się w pawilonie A Szpitala Miejskiego w Sosnowcu, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 1. Winda przeznaczona jest do przewożenia pacjentów. Rok produkcji windy: 1980, udźwig - 1000kg, liczba przystanków - 2. 3. Zakres prac związanych z modernizacją windy: - wizja lokalna - przed złożeniem oferty wymagane jest dokonanie wizji lokalnej w budynku przy ul. Szpitalnej w celu zapoznania się z istniejącym stanem technicznym modernizowanej windy .Wizja przeprowadzona zostanie przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Z dokonanej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół przy udziale Zamawiającego - demontaż aparatury sterowej przekaźnikowej; - demontaż okablowania; - demontaż napędu drzwi kabinowych ; - dostawa i montaż kompletnej tablicy sterowej mikroprocesorowej dla 2 przystanków ; - dostawa i montaż nowych kabli zwisowych - 70 m ; - montaż napędu drzwi kabinowych ; - montaż kaset wezwań z piętrowzywaczem - 2 szt.; - montaż fotokomórki drzwi szybowych i kabinowych ; - montaż wyłącznika stop w podszybiu - 2 szt.; - montaż kasety dyspozycji w kabinie - 1 szt.; - montaż kasety jazd rewizyjnych na kabinie - 1 szt.; - montaż kurtyny świetlnej - 1 szt.; - montaż drabinki w podszybiu - 1 szt.; - wykonanie oświetlenia szybu - 6 opraw ; - poprawienie oświetlenia maszynowni dźwigu - dodatkowa 1 oprawa 2*36W ; - wykonanie niezbędnych prac naprawczych budowlanych ( w tym malowanie maszynowni ); - wykonanie dokumentacji dla potrzeb UDT; - wykonanie pomiarów elektrycznych; - przekazanie zdemontowanych materiałów i urządzeń Zamawiającemu. - odbiór techniczny dźwigu przez UDT mający na celu dopuszczenie dźwigów do eksploatacji; - protokolarne przekazanie dźwigu Zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; UWAGA! Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w dniu 18.07.2011r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szpitalnej 1 (Dział Realizacji Remontów i Utrzymania Ruchu Infrastruktury Technicznej) tj. przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się z istniejącym stanem technicznym modernizowanej windy lub na wniosek Wykonawców w innym terminie nie późniejszym jednak niż na 6 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. Termin realizacji zamówienia do 60 dni od daty zawarcia umowy. Za termin zakończenia uważać się będzie termin dokonany po odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach