Przetargi.pl
Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Św. Huberta 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8647352 , fax. 033 8647580
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły
    ul. Św. Huberta 2 2
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 033 8647352, fax. 033 8647580
    REGON: 07100197800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentują Skarb Pań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły zgodnie z Dokumentacją Projektową w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów, tj. eksploatacji drogi leśnej zgodnie z jej przeznaczeniem. 2. Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki odbywać się będzie po istniejącym śladzie. Nie przewiduje się nowych wykupów terenu. Przewiduje się wykorzystanie terenu zabudowanego już istniejącą nawierzchnią. Długość modernizowanego odcinka drogi leśnej nr 33 w Leśnictwie Rycerki wynosi: Odcinek I od 0+000 do 0+777 Odcinek II od 1+380 do 1+982 Odcinek III od 2+315 do 2+688 Szerokość modernizowanych odcinków drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki wynosi od 3,00 do 4,00 metra. 3. Modernizacja drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Rycerki nawierzchni obejmuje w szczególności: - uzupełnienie ubytków mieszanką asfaltową - remont cząstkowy, - skropienie nawierzchni asfaltem, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 4 cm lub 5 cm, - wykonanie warstwy profilowej - tłuczeń 7 cm, - ukształtowanie pobocza z kruszywa łamanego, - poprawę odwodnienia poprzez czyszczenie przepustów, czyszczenie i wykonanie nowych fragmentów rowu wzdłuż modernizowanej drogi, wykonanie muru oporowego z kamienia na zaprawie w km 1+466 - 1+480 wys. 2,2 m 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, składająca się z: 4.1. Projektu budowlano-wykonawczego; 4.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 4.3. Przedmiaru robót opracowanego przez Zamawiającego stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4.5. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły - Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta : 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach