Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej Nr 107267L w miejscowości Piotrkówek od km 0+950 do km 1+200.na odcinku 250 m

Gmina Krzczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 566 40 51 , fax. 081 566 40 93
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzczonów
    ul. Spokojna 7 7
    23-110 Krzczonów, woj. lubelskie
    tel. 081 566 40 51, fax. 081 566 40 93
    REGON: 43101965500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzczonow.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej Nr 107267L w miejscowości Piotrkówek od km 0+950 do km 1+200.na odcinku 250 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku do 1 km wbudowanie w pobocza) - 56,50 m3 - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1.400,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 1.400,0 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 1.375,0 m2 - Plantowanie poboczy, skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 375,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655 z pózn zm) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Doświadczenie: Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. budowa, modernizacja, przebudowa lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż oferowana cena B) Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej będącą członkiem OIIB C) potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej 1 układarką mas bitumicznych, 1 walcem stalowym gładkim, 1 walcem ogumionym oraz 2 samochodami do przewozu betonu asfaltowego D) Potencjał finansowo ekonomiczny - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą (na załączonym formularzu) i kosztorysem ofertowym złożyć oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że wykonane zostały one należycie - np. referencje - wykaz sprzętu do realizacji zamówienia: min. 1 układarka mas bitumicznych, 1 walec stalowy gładki, 1 walec ogumiony oraz 2 samochody do przewozu betonu asfaltowego - kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy (1 osoba) który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia w specjalności drogowej z ważnym potwierdzeniem przynależności do Izby inżynierów budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz.U. z 2001 r Nr 5 poz. 42 z pózn zm.) 3). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzczonow.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach