Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg
- Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
REGON: 00053787500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Dorohusk w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do niżej wymienionych szkół: 1) Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Przedszkola Samorządowego w Dorohusku 2) Zespołu Szkół Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeźnie 3) Szkoły Podstawowej w Świerżach 4) Szkoły Podstawowej w Michałówce 5) Szkoły Podstawowej w Wólce Okopskiej oraz ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Rozkład tras, na których odbywać się będzie przewóz ( dowóz i odwóz ) uczniów, stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie przez okres trwania roku szkolnego 2009/2010 w dniach: od poniedziałku do piątku każdego tygodnia z wyłączeniem ferii świątecznych, zimowych i wiosennych. W przypadku zmian w rozkładzie lekcji dyrektor szkoły może ustalić dowożenie i odwożenie uczniów również w soboty lub w innych, niż ustalone, godzinach. Pojazdy samochodowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być przystosowane do przewozu określonej w załączniku Nr 1 SIWZ liczby uczniów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału wykonawców w postępowaniu. 1) Potwierdzając posiadany przez wykonawcę potencjał techniczny, a także osoby zdolne do wykonania zamówienia, wymagane jest aby Wykonawca: a) dysponował co najmniej trzema kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami i do przewozu osób. b) dysponował co najmniej trzema i więcej środkami transportu przystosowanymi do przewozu co najmniej 45 osób. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 3) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik Nr 2. 4) Wypełniony formularz funkcjonalności z wypełnieniem wzoru - załącznik Nr 3. 5) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4 6) Wypełniony formularz z wykazem personelu - załącznik Nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół w gminie Kąkolewnica w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Usługowe dowożenie i rozwożenie uczniów autobusami do placówek oświatowych na terenie gminy Kurów
Dodano: 2016-05-19 - Dowóz uczniów do szkół w gminie Kąkolewnica w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-08-05 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Adamów w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-07-10 - Usługowe dowożenie i rozwożenie uczniów autobusami do placówek oświatowych na terenie gminy Kurów
Dodano: 2015-05-26 - dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2014-06-30 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Adamów w roku szkolnym 2013/2014
Dodano: 2013-10-23 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Adamów w roku szkolnym 2013/2014
Dodano: 2013-08-05 - dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2013/2014
Dodano: 2013-07-22 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Adamów w roku szkolnym 2012/2013
Dodano: 2012-08-14