Przetargi.pl
Modernizacja Domu Pielgrzyma wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Osiek

Stowarzyszenie Miłośników Muzyki Chrześcijańskiej GOSPEL ogłasza przetarg

  • Adres: 83-221 Osiek, ul. Wyzwolenia 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 582 12 12 , fax. 58 582 10 05
  • Data zamieszczenia: 2010-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Miłośników Muzyki Chrześcijańskiej GOSPEL
    ul. Wyzwolenia 4 4
    83-221 Osiek, woj. pomorskie
    tel. 58 582 12 12, fax. 58 582 10 05
    REGON: 19203649200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gospel-osiek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie miłośników muzyki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Domu Pielgrzyma wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie modernizacji domu pielgrzyma wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Osiek Podstawowe dane obiektu: Zakres prac do wykonania: a) Zerwanie płyt gipsowych wraz z rusztem z konstrukcji drewnianej -120m2 b) Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych -120m2 c) Wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach z płyt gipsowych +malowanie- 120m2 d) Usunięcie papy +zerwanie deskowania - 175m2 e) Wymiana rur spustowych, rynien dachowych , opierzeń z miedzi f) Deskowanie i ołacenie połaci dachowych- 175m2 g) Pokrycie dachu dachówką holenderką- 175m2 h) Mechaniczne wykonanie koryta - 800m2 i) Podsypka piaskowa na powierzchni 400m2 j) Podbudowa betonowa gr. 20cm-1200m2 k) Układanie nawierzchni chodników i placów z kostki brukowej granitowej-1200m2 l) Krawężniki betonowe na ławie- 160m m) Kanały z rur PCV o śr. zewn. 110mm -150m n) Studzienki żelbetowe śr. 100mm- 4szt. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu b) Organizacja i urządzenie placu budowy, c) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) e) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce inwestycji celem sprawdzenia stanu budynku oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji dotyczącej przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi zgodność SIWZ oraz dokumentów przetargowych (przedmiarów robót) z dokumentacją techniczną. 1. Z uwagi na współfinansowanie inwestycji ze środków Unii Europejskiej Zamawiający przedkłada Wykonawcy przedmiary robót obejmujące cały zakres prac Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy kosztorys ofertowy zgodne z załączonymi do niniejszej specyfikacji przedmiarami prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 PLN do dnia w którym upływa termin składania ofert. 8.2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 8.4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w gotówce, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Modernizacja Domu Pielgrzyma wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Osiek, na następujące konto: BPH S.A. ul. Dworcowa 3 86-300 Grudziądz konto nr. 34 1060 0076 0000 3200 0092 6055 8.5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż gotówka należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w siedzibie Zamawiającego , 8.6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1-3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych 8.8. Przewiduje się obowiązek złożenia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 5% wartości zamówienia w formie przewidzianej w art. 148 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gospel-osiek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach