Przetargi.pl
MODERNIZACJA DOMU DZIECKA NR 1 W WARSZAWIE PRZY AL.ZJEDNOCZENIA 34

Dom Dziecka Nr 1 im. Maryny Falskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-830 Warszawa, Al. Zjednoczenia 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 83426 24 , fax. 022 8342624
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka Nr 1 im. Maryny Falskiej
    Al. Zjednoczenia 34 34
    01-830 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 83426 24, fax. 022 8342624
    REGON: 00023259000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domdziecka 1.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DOMU DZIECKA NR 1 W WARSZAWIE PRZY AL.ZJEDNOCZENIA 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie obiektu do wymagań przeciw pożarowych w zakresie robót budowlanych Instalacja systemu wykrywania pożaru Instalacja systemu oddymiania klatek schodowych Instalacja systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VADIUM W WYSOKOSCI 15 000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót o podobnym charakterze o wartości min. 400 000 zł brutto każda odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownicy robót/ posiadających wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika z uprawnieniami budowlanymi konstrukcyjnymi lub bud ogolne, oraz Kierownika robót z uprawnieniami sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierowników do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 3, 5) polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 7) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek. 8) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków. 9)oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 10)parafowany wzór umowy -= załącznik nr 6 11) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej, określając dla każdej pozycji przedmiaru cenę jednostkową.(oraz ceny, robocizny i materiałów oraz narzuty przy kalkulacji uproszczonej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdziecka1.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach