Przetargi.pl
Zakup paliw i olejów do pojazdów dla jednostek organizacyjnych Akademii Podlaskiej zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b do SIWZ

Akademia Podlaska w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6442095 , fax. 025 6442045
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Podlaska w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6442095, fax. 025 6442045
    REGON: 00000147100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw i olejów do pojazdów dla jednostek organizacyjnych Akademii Podlaskiej zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b do SIWZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup paliw i olejów do pojazdów dla jednostek organizacyjnych Akademii Podlaskiej zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b do SIWZ 9etylina E95-8500l,etylina E98 650l, olej napędowy 30000l,olej silnikowe 160l, olej przekładniowy 100l, olej hydrauliczny 60l
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy ( zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 SIWZ). Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie o wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę działającego w formie spółki cywilnej, wymienione zaświadczenie składa każdy ze wspólników) . b)koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycznie (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach