Przetargi.pl
Rozbudowa Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kolonii Ossa

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6752553 , fax. 048 6753672
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 6752553, fax. 048 6753672
    REGON: 67022284200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kolonii Ossa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kolonii Ossa. Szacunkowa wartość zamówienia - poniżej 5 150 000 EURO Rozbudowa polegać będzie na budowie sali gimnastycznej z częścią mieszkalną internatu. Budynek projektuje się jako trzykondygnacyjny, nie podpiwniczony o dachach jednospadowych, o spadku połaci 5 - 30o , połączony z istniejącym budynkiem parterowym łącznikiem. Teren jest wolny od zabudowy oraz zadrzewienia podlegającego ochronie. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się niezbędne sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Woda doprowadzona będzie z istniejącej sieci wodociągowej w istniejącym budynku. Ciepło z kotłowni własnej w istniejącym budynku Ośrodka. Energia elektryczna doprowadzona jest z istniejącej linii energetycznej n/n. Odprowadzenie ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Odprowadzenie wód opadowych z dachów powierzchniowo na teren działki Ośrodka. Dane powierzchniowo - kubaturowe projektowanego budynku: powierzchnia zabudowy - 755,90 m2, powierzchnia użytkowa ogółem - 1395,00 m2 w tym - część mieszkalna (4 pok. biurowe + 1 i 2 piętro) - 775,42 m2 kubatura - 5871,00 m3 Budynek internatu Ośrodka z salą gimnastyczną projektuje się w technologii tradycyjnej. Część mieszkalna budynku trzykondygnacyjna , część sportowa parterowa (przez trzy kondygnacje), w całości bez podpiwniczenia, łącznik parterowy. Dach nad cz. sportową - w konstrukcji stalowej z pokryciem płytami warstwowymi grub. 15 cm na płatwiach z Z+200. Płatwie zaprojektowane jako ciągłe oparte na dźwigarze kratowym jednospadowym o rozp. konstrukcyjnej L= 12,6m. Dach nad cz. mieszkalną - w konstrukcji drewnianej z pokryciem papą termozgrzewalną na papie podkładowej na płytach wodoodpornych OSB-3. Krokwie o przekroju 8x16cm. Płatwie o przekroju 14x14 cm podparte mieczami (na skraju płatwi ) o przekroju 10x10w odl. 0,8m od słupka . Słupki o przekroju 14x14cm. Drewno dla wszystkich elementów kl. C30. Stropy na części III- kondygnacyjnej - gęstożebrowe typu Teriva I bis. W łączniku Teriva I. Słupy, podciągi - żelbetowe, wylewane z betonu B 20, zbrojone stalą A-III i A-O. W słupach głównych części sportowej zabetonować marki stalowe dla oparcia dźwigara kratowego. Ściany nadziemia - parter murowane z elementów ceramicznych grubości 25 cm, piętra 1 i 2 murowane z gazobetonu na zaprawie cem-wap M5. W ścianie szczytowej hali głównej zaprojektowano trzpienie żelbetowe wzmacniające w rozstawie co 3,15m. Ściany fundamentowe - murowane z bloczków betonowych B15, na zaprawie cementowej M5 lub wylewane z betonu B15. Nadproża prefabrykowane typu L-19, częściowo żelbetowe, wylewane z betonu B20, zbrojone stalą A-III, A-O. Wieńce - żelbetowe, wylewane z betonu B20, zbrojone stalą A-III i A-O. W wieńcach zabetonować marki stalowe dla mocowania płatwi dachowych. Fundamenty - żelbetowe, wylewane z betonu B15, zbrojone stalą A-III i A-O W fundamentach należy zabetonować kotwy zbrojenia słupów oraz uziomy instalacji odgromowej. Fundamenty łącznika w części przylegającej do bud. istniejącego należy posadowić na poziomie zgodnym z jego posadowieniem. Wykończenie wewnętrzne i zewnętrzne Izolacje cieplne - ściany zewnętrzne - ocieplenie styropian 12 cm metodą - lekką mokrą, - poddasze nieużytkowe - wełna mineralna o łącznej grubości 20 cm na powierzchni stropu, - mury fundamentowe - płyty z ekstrudowanego polistyrenu 8cm, - posadzka na gruncie - styropian 8 cm, - w płytach warstwowych styropian 15cm, Izolacje przeciwwilgociowe: - na ławach fundamentowych izolacja z dwóch warstw papy asfaltowej na lepiku asfaltowym na gorąco lub 2 warstwy folii izolacyjnej - w warstwach posadzki na gruncie 2x folia izolacyjna spawana na zakład lub 2 x papa na lepiku asf. na gorąco, - w wc- umywalniach na piętrze w warstwach posadzki izolacja z dwóch warstw folii izolacyjnej - dach kryty papą termozgrzewalną + papą podkładową na płytach OSB-3 oraz płytami warstwowymi grub. 15 cm na płatwiach stalowych Posadzki, tynki, wykładziny ścienne - wykładzina na wylewce samopoziomującej w pomieszczeniach wyznaczonych na rzutach kondygnacji, - gres w pomieszczeniach wg opisu na rzutach, - w sali gimnastycznej nawierzchnia sportowa na ruszcie drewnianym (pozostawić szczeliny dylatacyjne wokół ścian - krawędź podłogi oddalona od ścian 1-2 cm w celu zapewnienia wentylacji grawitacyjnej), - klatki schodowe wyłożone gresem, - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kat. III malowane farbami emulsyjnymi , - korytarz, klatka schodowa - lamperie do wys. 1,5 m, - w wc, natryskach do wysokości 205 cm glazura ścienna, Stolarka okienna i drzwiowa - okna z profili PCV z okuciami umożliwiającymi infiltrację powietrza oraz każde okno powinno posiadać zamontowany nawiewnik higrosterowany o max. strumieniu powietrza 35m3/h - Szyba wewnętrzna- szkło bezpieczne. - drzwi wewnętrzne wg wykazu z ościeżnicami wg wykazu, - drzwi wewnętrzne aluminiowe z profili termoizolacyjnych szklone szkłem bezpiecznych - drzwi p.poż. 0,5 godz. wg wykazu, - parapety z konglomeratu o długości okien i szerokości min. 40 cm - osłony grzejników w sali sportowej - okna sali powinny posiadać skrzydła otwierane dźwignią z poziomu podłogi, Izolacja akustyczna - w stropach styropian 3 cm w warstwach posadzki Balustrady - wg rysunku wewnętrzne w kolorze granatowym, wykonać specjalne zabezpieczenie na wszystkich poręczach uniemożliwiające ześlizgiwanie się po nich. Wykończenie zewnętrzne - tynki zewnętrzne - tynk akrylowy. - obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe z blachy ocynkowanej 0,6 mm wg PN - 61/B-10245 W ramach realizacji zadania należy również wykonać : - instalację centralnego ogrzewania, instalację wentylacji, wody zimnej, ciepłej z cyrkulacją i kanalizacji sanitarnej. Źródłem ciepła dla celów grzewczych będzie zmodernizowana kotłownia w istniejącym budynku. W kotłowni zaprojektowano demontaż istniejących kotłów olejowych 2x80 kW, rurażu i montaż nowych kotłów 2x 105 kW, rurażu, urządzeń w których wytwarzany będzie czynnik grzewczy, dla potrzeb centralnego ogrzewania i podgrzania ciepłej wody użytkowej. - instalacje elektryczne Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek szczegółowy opisany przez zamawiającego: a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizowanie co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej i wartości minimum 700000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy zł. brutto) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełniania w/w warunków będzie złożenie przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: A. 1) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np: referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). W w/w wykazie powinna się znaleźć przynajmniej jedna robota polegająca na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej i wartości minimum 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy zł. brutto) Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga: w przypadku posiadania danych w walucie innej niż złoty (PLN) , należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Wartość kursu, wg którego dokonano przeliczenia należy podać w swojej ofercie. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie zostanie opublikowany średni kurs ogłaszany przez NBP, Zamawiający będzie posługiwał się średnim kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski przed dniem wszczęcia postępowania. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać również: 1.Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz robót (części zamówienia), których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zawarty w formularzu oferty. 3. W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa o działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. 5. Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego - zawarte w formularzu oferty. 6. Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach