Przetargi.pl
Modernizacja dachu i poddasza

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. W. Wróblewskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 12 13; 231 29 42 , fax. 32 231 12 13
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3
    ul. W. Wróblewskiego 9 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 12 13; 231 29 42, fax. 32 231 12 13
    REGON: 00072136600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu i poddasza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu dachów i poddasza oraz dobudowy kominów wentylacyjnych w budynku ZSO nr 3 w Gliwicach przy ul. Wróblewskiego 9 - wykonanie 1 etapu prac Zakres remontu 1 etapu: Wykonanie wielobranżowych pracach dla niżej wymienionych prac: - remont dachu budynku szkoły - pokrycie ceramiczne , powierzchnia dachu około 1191 m2 - remont dachu nad sala gimnastyczną - prace uzupełniające - remont dachu nad aulą - pokrycie z folii dachowej PCW, powierzchnia dachu około 175.637 m2 - remont pomieszczeń gospodarczych na poddaszu budynku szkoły - remont pomieszczeń na potrzeby sanitariatów i szatni przy salce do ćwiczeń ruchowych na poddaszu budynku szkoły - remont sal lekcyjnych na poddaszu budynku szkoły - wykonanie wentylacji pomieszczeń budynku szkoły- zakres od przejścia przez sufit pomieszczeń(z wykonaniem zaślepienia w obudowie płyt gipsowo- kartonowych) na 3 piętrze, aż po wyprowadzenie kominów ponad dach - remont sali do ćwiczeń ruchowych na poddaszu budynku szkoły - osłony grzejników Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 50 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 50 złotych brutto za tydzień - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe - opracuje: projekt organizacji robót i planu bioz - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna na potrzeby pracowników wykonawcy, rusztowania wokół budynków na potrzeby prac, wygrodzenie terenu robót, daszki zabezpieczające, uzyskanie zgody właścicieli sąsiadujących posesji na wejście na ich teren, zapewnienie całodobowej ochrony i stróżowania terenu robót, wywóz i sprzedaż złomu pozyskanego z rozbiórki oraz zwrot uzyskanych środków finansowych zamawiającemu i inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ujmie w cenie oferty koszt prac towarzyszących i pomocniczych., - wykona postanowienia pozwoleń na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - pozwolenia na budowę - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 10 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej) f) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach