Przetargi.pl
Modernizacja dachu budynku mieszkalno-usługowego ul.Rynek 1; 63-440 Raszków

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-440 Raszków, ul. Jarocińska 19a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7343515 , fax. 62 7343515
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Jarocińska 19a 19a
    63-440 Raszków, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7343515, fax. 62 7343515
    REGON: 25040273300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk raszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu budynku mieszkalno-usługowego ul.Rynek 1; 63-440 Raszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO ul. Rynek 1; 63 - 440 Raszków. 1. MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO - ETAP I 1.1 Impregnacja ochronna p.poż. drewnianej konstrukcji dachu - 210,04 [m2], 1.2 Impregnacja ochronna grzybobójcza drewnianej konstrukcji dachu - 210,04 [m2], 1.3 Łacenie połaci dachowych łatami 38 x 50 [mm] - 210,04 [m2], 1.4 Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką angoba czerwona, podwójne w koronkę - 210,04 [m2], 1.5 Obróbki blacharskie ze stali tytan cynk gr. 0,7 [mm] - 77,924 [m2], 1.6 Rynny dachowe półokrągłe dn. 15 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 19,2 [m], 1.7 Rury spustowe okrągłe dn. 12 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 32,3 [m], 1.8 Okna PCV pięciokomorowe z przeszkleniem zespolonym k = 1,0 [W/m2xK], rozwierano - uchylne z rozszczelnieniem - 5,742 [m2], 1.9 Ławy kominiarskie ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo l = 88 [cm] - 16 [szt.], 1.10 Płotek przeciwśniegowy ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo - 19,85 [m], 1.11 Instalacja odgromowa dachu - 95,618 [m]. 2. MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO - ETAP II 2.1 Impregnacja ochronna p.poż. drewnianej konstrukcji dachu - 261,36 [m2], 2.2 Impregnacja ochronna grzybobójcza drewnianej konstrukcji dachu - 261,36 [m2], 2.3 Łacenie połaci dachowych łatami 38 x 50 [mm] - 261,36 [m2], 2.4 Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką angoba czerwona, podwójne w koronke - 261,36 [m2], 2.5 Obróbki blacharskie ze stali tytan cynk gr. 0,7 [mm] - 75,133 [m2], 2.6 Rynny dachowe półokrągłe dn. 15 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 49,68 [m], 2.7 Rury spustowe okrągłe dn. 12 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 16,8 [m], 2.8 Okna PCV pięciokomorowe z przeszkleniem zespolonym k = 1,0 [W/m2xK], rozwierano - uchylne z rozszczelnieniem (materiał z odzysku) - 2,43 [m2], 2.9 Ławy kominiarskie ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo l = 88 [cm] - 23 [szt.], 2.10 Płotek przeciwśniegowy ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo - 33,84 [m], 2.11 Instalacja odgromowa dachu - 99,48 [m]. 3.2. 3.3. Zakres robót do wykonania opisują następujące dokumenty: a) przedmiar robót - załącznik nr 8, b) schemat rzutu dachu - załącznik nr 9, c) dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 10, d) STWiOR - załącznik nr 11. 3.4. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (Dz.U.z 2013r.poz.21 ze zmianami, a koszty będą kosztami wykonawcy. 4. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy w zakresie: a) zespołów sanitarnych poza budynkiem, b) szatni poza budynkiem, c) zaplecza socjalnego poza budynkiem, d) magazynu materiałów, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w bezpośredniej bliskości budynku. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia mediów. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentacją powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty wymagane do uzyskania możliwości użytkowania. 6. Koszty związane z wykonaniem ww dokumentacji poniesie Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 7. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie. 8. Dzieło umowne musi być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. UWAGA! 1. Podane w przedmiarze robót ilości mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie: a. opisów wynikających z przedmiarów robót, b. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c. inwentaryzacji budowlanej, d. dokumentacji fotograficznej. 2. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.,poz.907 ze zmianami ), zwanej w skrócie Pzp lub ustawą, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł. słownie trzytysiącezłotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk raszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach