Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach - druga część modernizacji

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-117 Gliwice, ul. Kopernika 63
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 19 98 , fax. 32 230 53 73
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
    ul. Kopernika 63 63
    44-117 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 19 98, fax. 32 230 53 73
    REGON: 24297101200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach - druga część modernizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem drugiej części modernizacji budynku szkoły, obejmującego następujący zakres: a) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu D, b) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu G- za wyjątkiem piwnic, lecz z uwzględnieniem remontu klatki schodowej w poziomie piwnicy wraz z przynależnymi pomieszczeniami i wymianą drzwi z klatki schodowej do piwnicy, c) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu sportowego, d) remont segmentu N: klatka schodowa w poziomie piwnicy wraz z przynależnymi pomieszczeniami, wymianą drzwi z klatki schodowej do piwnicy i wskazane pomieszczenia oraz wymiana klapy wyłazowej na dach, e) remont segmentu A: klatka schodowa w poziomie piwnicy wraz z przynależnymi pomieszczeniami i wymianą drzwi z klatki schodowej do piwnicy oraz wymiana klapy wyłazowej na dach, f) segment sportowy - remont, wymiana instalacji elektrycznych, g) segment sportowy - uzupełnienie instalacji słaboprądowych, h) segment D - remont instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej łącznie z przykanalikiem, odtworzeniem nawierzchni i) wykonanie w pomieszczeniach szkoły robót budowlanych, instalacyjnych uzupełniających dla nawiązania z dotychczas wykonanymi pracami remontowymi. W 2014r. wykonano następujący zakres remontu w ramach części pierwszej: a) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu N- za wyjątkiem piwnic, b) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu A- za wyjątkiem piwnic, lecz z uwzględnieniem remontu pomieszczenia wentylacji mechanicznej dla kuchni, pomieszczenia hydroforu(przyłącze wody) oraz pomieszczenia technicznego (serwerownia), c) kompleksowy wielobranżowy remont łącznika z wiatrołapem, d) remont instalacji hydrantowej - bez wyłączeń w stosunku do dokumentacji, e) remont instalacji wodno-kanalizacyjnych, w tym wymiana kanalizacji podposadzkowej oraz sieci kanalizacyjnej do pierwszej studzienki dla segmentu, A (pozostały zakres wymiany kanalizacji podposadzkowej oraz sieci kanalizacyjnej do pierwszej studzienki dla pozostałych segmentów został wyłączony), f) remont, wymiana instalacji elektrycznych - bez wyłączeń w stosunku do dokumentacji, za wyjątkiem segmentu sportowego, g) remont, wymiana instalacji słaboprądowych - bez wyłączeń w stosunku do dokumentacji. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 100 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 100 złotych brutto/tydzień, - wykona skuteczne zabezpieczenie(np. płyty pilśniowe), podłóg i posadzek, okładzin przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót , szczególnie nawierzchni nowo wykonanych, - wykona ścianki zabezpieczające (śluzy) przed remontowanymi pomieszczeniami, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenia gotowe do użytkowania - poniesie koszty związane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposażenia remontowanych pomieszczeń, - wykona demontaż i ponowny montaż opraw, wszelkiego osprzętu elektrycznego, kamer, itp. w segmencie G, D, - wykona demontaż starej instalacji elektrycznej w segmencie G, D Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) głośne prace remontowe mogą być wykonywane od godziny 14.00- ograniczenie dotyczy wykonywania prac w okresie roku szkolnego d) Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia w trybie roboczym z Wykonawcą kolorystyki wykładzin, kolorystyki malowania, kształtu balustrad i innych elementów wykończeniowych Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach