Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach - druga część modernizacji - część pierwsza

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-117 Gliwice, ul. Kopernika 63
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 19 98 , fax. 32 230 53 73
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
    ul. Kopernika 63 63
    44-117 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 19 98, fax. 32 230 53 73
    REGON: 24297101200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach - druga część modernizacji - część pierwsza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem części pierwszej drugiej części modernizacji budynku, obejmującego następujący zakres: a) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu N- za wyjątkiem piwnic b) kompleksowy wielobranżowy remont segmentu A- za wyjątkiem piwnic, lecz z uwzględnieniem remontu pomieszczenia wentylacji mechanicznej dla kuchni , pomieszczenia hydroforu(przyłącze wody) oraz pomieszczenia technicznego (serwerownia) c) kompleksowy wielobranżowy remont łącznika z wiatrołapem d) remont instalacji hydrantowej - bez wyłączeń w stosunku do dokumentacji e) remont instalacji wodno-kanalizacyjnych, w tym wymiana kanalizacji podposadzkowej oraz sieci kanalizacyjnej do pierwszej studzienki dla segmentu A (pozostały zakres wymiany kanalizacji podposadzkowej oraz sieci kanalizacyjnej do pierwszej studzienki dla pozostałych segmentów zostaje wyłączony) f) remont, wymiana instalacji elektrycznych - bez wyłączeń w stosunku do dokumentacji g) remont, wymiana instalacji słaboprądowych - bez wyłączeń w stosunku do dokumentacji h) wykonanie w pomieszczeniach szkoły prac budowlanych uzupełniających związanych z wykonywaniem wszelkich instalacji, jak np. zatynkowanie bruzd, zabetonowanie przebić, przekuć, prace malarskie miejsc po zatynkowaniu bruzd, przebić , przekuć, uzupełnienie posadzek, fartuchy z płytek przy umywalkach, odtworzenie nawierzchni w związku z wymiana przykanalików dla segmentu A i inne związane z wykonywaniem wszelkich instalacji, za wyjątkiem pomieszczeń segmentu N, segmentu A wymienionych w punkcie a) i punkcie b) powyżej W 2013r. wykonano remont następujących pomieszczeń: a) węzły sanitarne w segmencie: G,N,D,A (bez węzła sanitarnego w piwnicy segmentu A pod kuchnią) b) remont małej sali gimnastycznej c) remont dużej sali gimnastycznej d) remont węzła sanitarnego w piwnicy segmentu A przy klatce schodowej - wejście do harcówki e) remont pomieszczenia biurowego przy węźle sanitarnym na parterze i piętrze segmentu A f) wymiana naświetli dachowych na łączniku między segmentem G i N Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 100 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 100 złotych brutto/tydzień, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - wykona ekrany zabezpieczające (śluzy) przed remontowanymi pomieszczeniami - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - poniesie koszty związane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposażenia remontowanych pomieszczeń - wykonanie w pomieszczeniach szkoły prac budowlanych uzupełniających związanych z wykonywaniem wszelkich instalacji, jak np. zatynkowanie bruzd, zabetonowanie przebić, przekuć, prace malarskie miejsc po zatynkowaniu bruzd, przebić , przekuć, uzupełnienie posadzek, fartuchy z płytek przy umywalkach, odtworzenie nawierzchni w związku z wymiana przykanalików dla segmentu A i inne związane z wykonywaniem wszelkich instalacji, za wyjątkiem pomieszczeń segmentu N, segmentu A wymienionych w punkcie a) i punkcie b) powyżej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiary robót (ZAŁĄCZNIK NR 7). 2. dokumentacja projektowa (ZAŁĄCZNIK NR 8) 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) głośne prace remontowe mogą być wykonywane od godziny 14.00- ograniczenie dotyczy wykonywania prac w okresie roku szkolnego Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach