Przetargi.pl
Modernizacja budynku zaplecza szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko.

Starostwo Powiatowe w Kozienicach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Kochanowskiego 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kozienicach
    ul. Kochanowskiego 28 28
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku zaplecza szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje modernizację budynku zaplecza szkolnego zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i STS. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączonych przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania robót zawierają specyfi-kacje techniczne wykonania i odbioru robót (STS) zał. nr 3 do SIWZ oraz projekt budowlany do wglądu w ZSP w Garbatce Letnisko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 3 000,00 PLN, (trzy tysiące PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zatrudniają kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum jednego zamówienia z zakresu robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł potwierdzonego dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie speł-nia na podstawie oferty i załączonych do niej dokumentów. Z treści ofert i załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamó-wienia (sporządzoną w oparciu o załączony przedmiar robót i STS) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wysta-wiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 7). 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie za-lega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 6). 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, co najmniej jednego zamówienia z zakresu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 100.000 zł., oraz daty i miejsca jego wykonania ( wg zał. Nr 5). 11. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających ze SIWZ. 13. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg zał. Nr 4), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budow-lane do kierowania robotami, potwierdzonych załączonymi do oferty jego uprawnie-niami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowe-go wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach