Przetargi.pl
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Konotopie w celu prowadzenia w nim edukacji przyrodniczo-leśnej i poszerzenia oferty kulturalnej dla mieszkańców na podstawie projektu budowlanego pn. Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Konotop

Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Piłsudskiego 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3632230 , fax. 94 3632230
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury
    ul. Piłsudskiego 12 12
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3632230, fax. 94 3632230
    REGON: 00065675200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kulturadrawsko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Konotopie w celu prowadzenia w nim edukacji przyrodniczo-leśnej i poszerzenia oferty kulturalnej dla mieszkańców na podstawie projektu budowlanego pn. Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Konotop
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Konotopie w celu prowadzenia w nim edukacji przyrodniczo-leśnej i poszerzenia oferty kulturalnej dla mieszkańców na podstawie projektu budowlanego pn. Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Konotop. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego z projektem budowlanym, w oparciu o projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót o pomocnicze przedmiary robót, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Konotopie w celu prowadzenia w nim edukacji przyrodniczo-leśnej i poszerzenia oferty kulturalnej dla mieszkańców na podstawie projektu budowlanego pn. Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Konotop. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany będzie własnym staraniem i na swój koszt, w szczególności do: 1) oddania przedmiotu Umowy Zamawiającemu w terminie określonym w Umowie, 2) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o ujawnionych wadach i brakach w otrzymanej dokumentacji projektowej, 3) rzetelnego prowadzenia dziennika budowy, 4) zapewnienia we własnym zakresie poboru energii elektrycznej i wody oraz zainstalowania dla potrzeb budowy licznika zużycia wody i energii (w uzgodnieniu z odpowiednimi podmiotami) oraz ponoszenia kosztów ich zużycia w okresie realizacji robót, 5) uzyskiwania zgody Zamawiającego na powołanie i zmianę personelu Wykonawcy, co do którego zostały postawione określone wymogi w SIWZ, a następnie poinformowania Zamawiającego o dokonaniu zmiany wraz z przekazaniem wszystkich niezbędnych dokumentów zgodnie z ustawa Prawo budowlane; 6) wykonania przedmiotu umowy z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadających odpowiednie aprobaty, certyfikaty i atesty upoważnionych instytucji oraz spełniające inne wymogi umowy, po ich uprzednim zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru, 7) umożliwienia Inspektorowi Nadzoru dokonywania prób materiałów, włącznie z udostępnieniem na potrzeby przeprowadzenia badań próbek materiałów, które mogą ulec zniszczeniu, 8) zapewnienia uprawnionego nadzoru geodezyjnego oraz prowadzenia bieżącej obsługi geodezyjnej, 9) wykonania operatu geodezyjnego po wykonanych robotach i zarejestrowania go w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 10) zapewnienia zaplecza budowy i innych elementów niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy w przypadku gdy Wykonawca uzna, że obszar terenu budowy przekazany w tym celu Wykonawcy przez Zamawiającego jest niewystarczający, Wykonawca winien zapewnić dodatkowy teren na własny koszt 11) utrzymywania terenu budowy w należytym stanie, zapewnienia odzysku materiałów z rozbiórek i wywiezienia odpadów na legalne składowisko odpadów lub utylizacji w inny sposób, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazać rozliczenie z materiałów posegregowanych, rozbiórkowych oraz utylizowanych, 12) przywrócenia do stanu poprzedniego terenów przejętych czasowo w związku realizacją przedmiotu Umowy wraz z odtworzeniem zieleńców, nawierzchni oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na terenach sąsiednich i drogach dojazdowych na teren budowy, 13) zawiadomienia Inspektora Nadzoru o wykonywaniu robót ulegających zakryciu celem ich odbioru. Jeżeli Wykonawca nie dokona powiadomienia, to na żądanie Inspektora Nadzoru winien on odkryć uprzednio zakryte roboty dla zbadania przez Inspektora Nadzoru, po czym przywrócić stan początkowy, 14) przerwania robót na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 15) prowadzenia dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy, 16) zapewnienia dobrego stanu technicznego nawierzchni drogowych zapewniającego ciągłość ruchu pieszego i samochodowego w pasach drogowych prowadzących na terenie budowy, bieżącego utrzymania stanu technicznego dróg na terenie placu budowy oraz usuwania bieżących usterek spowodowanych eksploatacją np. wykruszenia, ubytki, łączenie z utrzymaniem zimowym, 17) przekazywania Zamawiającemu do końca każdego miesiąca comiesięcznego Raportu o postępie robót, wraz z harmonogramem postępu robót, 18) strzec mienie wymienionego w protokole przekazania placu budowy, zabezpieczyć i oznakować roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 16.05.2014r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków pieniężnych do zamawiającego, jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu i data złożenia, jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 84 1020 2847 0000 1402 0037 6947; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. W ofercie należy wpisać numer konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kulturadrawsko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach