Przetargi.pl
Modernizacja budynku-sanitariatów-etap I

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 10 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Ligonia 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 88 61 , fax. 32 231 88 61
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 10
    ul. Ligonia 36 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 88 61, fax. 32 231 88 61
    REGON: 00072166200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku-sanitariatów-etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót są prace związane z remontem sanitariatów - wykonanie I etapu modernizacji toalet, obejmującego następujące sanitariaty (numeracja zgodnie z dokumentacja projektową)a) sanitariat nr 1 - piwnica b) sanitariat nr 2 - piwnica (tyko w zakresie dostawy i montażu przyborów toaletowych)c) sanitariat nr 3 - parter d) sanitariat nr 4 - parter e) sanitariat nr 6 - 1 piętro f) sanitariat nr 8 - 2 piętro Łączna powierzchnia użytkowa sanitariatów wynosi około: 97,01 m2Zakres głównych prac:a) rozebranie istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych kartonowo-gipsowychb) skucie istniejących okładzin ceramicznych o wysokości 205 cm i wykonanie nowych okładzin ściennych z glazury do wysokości 210 cm (z uwzględnieniem grubości fug 3mm) c) rozebranie, skucie istniejących posadzek i podkładów posadzkowych, wykonanie nowych podkładów wyrównawczych pod posadzki, wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z wykonaniem izolacji przeciw wodnej d) demontaż i ponowny montaż istniejących obudów grzejnikowych, w pozostałych przypadkach montaż nowych obudów grzejnikowych e) wymiana stolarki drzwiowej(Uwaga 1: na parterze, 1 piętrze i 2 piętrze drzwi do toalet od stront korytarza zostały wymienione na nowe - Wykonawca w cenie oferty ujmie koszt zabezpieczenia tych drzwi przed uszkodzeniem. Uwaga 2: dla zachowania tego samego stylu stolarki drzwiowej, nowa stolarka winna być podobna lub taka sama jak już wymieniona) f) demontaż armatury sanitarnej i montaż nowej g) montaż przyborów toaletowych do sanitariatów i suszarek elektrycznych do rąk h) wymiana instalacji wodociągowej (piony i podejścia) i) równanie ścian i sufitów, gładzie gipsowe - powyżej okładzin ceramicznych j) prace malarskie k) demontaż i ponowny montaż grzejników centralnego ogrzewania l) montaż nogomyjki w remontowanym węźle sanitarnym przylegającym do pokoju higienistki m) montaż nogomyjki w węźle sanitarnym na parterze najbliższym do sąsiadującej sali gimnastycznej n) montaż kabiny prysznicowej w węźle sanitarnym dla personelu technicznego w piwnicy o) zapewnienie wentylacji pomieszczeń za pomocą wentylatorów wywiewnych montowanych na wylotach do kanałów wentylacyjnych oraz montażu nawiewników okiennych p) wymiana instalacji kanalizacyjnej (piony i podejścia) q) udrożnienie kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną i do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, wymiana miejsc uszkodzonych kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących np. wymiana posadzek w całym pomieszczeniu na trasie kanalizacji, prace malarskie okładzinowe i inne związane z robotami podstawowymi Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:- złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych lub na podstawie odrębnego porozumienia stron.- zastosuje materiały pierwszego gatunku i uzgodni ich zakup z Zamawiającym- zastosuje baterie umywalkowe z ciepłą i zimna wodą- wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacja robót- zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót- przekaże Zamawiającemu zapas płytek użytych do wykonania robót: płytki posadzkowe - 1m2 z każdego koloru na każdy sanitariat, płytki ścienne - 1m2 z każdego koloru na każdy sanitariat- uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów- uzgodni z Zamawiającym kolorystykę oraz rodzaj okładzin ściennych, elementów dekoracyjnych do okładzin ściennych i płytek posadzkowych, przy czym średnia cena m2 płytki ściennej i podłogowej nie może być mniejsza niż 45 złotych brutto za m2- wykona udrożnienie kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną i do pierwszej studzienki kanalizacyjnej lub wymiana kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących np. wymiana posadzek w całym pomieszczeniu na trasie kanalizacji, prace malarskie okładzinowe i inne związane z robotami podstawowymi-wykona dostawę i montaż na ramie okiennej nawiewników higrosterowalnych zgodnie z dokumentacją projektową- sanitariat nr 1, pomieszczenie -1.03 - Wykonawca wykona: kratkę ściekową w pobliżu wodomierza, wymianę posadzki na posadzkę z płytek gresowych antypoślizgowych, całkowite malowanie pomieszczenia- wykona dostawę i montaż czujników ruchu dla sterowania wentylacją mechaniczną- wykona dostawę i montaż przyborów, suszarek elektrycznych do rąk według dokumentacji projektowej- wykona kratki ściekowe (pokrywa ze stali nierdzewnej) w sanitariacie nr: 3,4,6,8 w części z kabinami z muszlami klozetowymi oraz wykonana zabudowę z płyt gipsowo-kartonowych odpływów pod stropem- wykona inne prace nie wymienione, lub nie ujęte w przedmiarach a wynikające z dokumentacji projektowejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:-ZAŁĄCZNIK NR 7 - przedmiary robót-ZAŁĄCZNIK NR 8 - dokumentacja projektowa-ZAŁĄCZNIK NR 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat i rękojmi na okres 3 lat, zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Inne wymagania:a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach