Przetargi.pl
Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 19 w Będzinie, w zakresie: renowacja elewacji od ul. Piłsudskiego oraz Modrzejowskiej z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą witryn w lokalu użytkowym, remontem balkonów.

Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2674261, 2674262 , fax. 032 2674261, 2674262
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
    ul. Krakowska 16 16
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2674261, 2674262, fax. 032 2674261, 2674262
    REGON: 27750841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 19 w Będzinie, w zakresie: renowacja elewacji od ul. Piłsudskiego oraz Modrzejowskiej z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą witryn w lokalu użytkowym, remontem balkonów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    renowacja elewacji frontowej (od ul. Piłsudskiego i Modrzejowskiej - budynek w kształcie litery L) - o pow. 600,140 m2, ościeża 40,76 m2, polegająca na skuciu tynków, pionowaniu i poziomowaniu ścian styropianem grub. 5 cm, wykonaniu akrylowej wyprawy elewacyjnej na warstwie zbrojonej. Zamawiający przyjął system STOMIX, dopuszczalny jest każdy inny system o parametrach technicznych nie gorszych od przyjętego. - częściowa wymiana stolarki okiennej aktualnie drewnianej zespolonej na stolarkę PCV i drzwi balkonowych - profile w kolorze białym, pięciokomorowe, szklenie - szyby zespolone o współczynniku K = 1,1 W(m2*K), okucia obwiedniowe z mikrowentylacją z zastosowaniem nawiewników okiennych - stolarka o pow.49,60 m2, wymiana parapetów na parapety PCV szer. 30 cm i parapetów zaokiennych z blachy stalowej ocynkowanej na parapety z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wymiana drzwi do klatki schodowej aktualnie drewnianych na drzwi aluminiowe, jednoskrzydłowe malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym - drzwi jednoskrzydłowe o wym. 1,05x2,18 m - wymiana witryn stalowych w lokalu użytkowym witryny aluminiowe, malowane proszkowo,szklone szkłem bezpiecznym 54,06 m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ad.2. 2.1. wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 do SIWZ. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna: wykazanie minimum dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto każda, których realizacja polegała na robotach związanych z termoizolacją budynku. 2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 2.1. zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne 2.3. wykazanie, że Wykonawca dysponuje min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego poprzez zamieszczenie w ofercie dokumentów tej osoby: a./uprawnień budowlanych, b./ zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ad.3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. ad. 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach