Przetargi.pl
Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 17 w Będzinie, w zakresie: ZADANIE Nr 1 Renowacja ścian szczytowych oraz ściany frontowej z wymianą stolarki, z renowacją bramy przejazdowej, renowacją balkonów, naprawą dachu i wykonaniem instalacji piorunochronnej. ZADANIE Nr 2 Modernizacja instalacji c.o. i modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku frontowym.

Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2674261, 2674262 , fax. 032 2674261, 2674262
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
    ul. Krakowska 16 16
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2674261, 2674262, fax. 032 2674261, 2674262
    REGON: 27750841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 17 w Będzinie, w zakresie: ZADANIE Nr 1 Renowacja ścian szczytowych oraz ściany frontowej z wymianą stolarki, z renowacją bramy przejazdowej, renowacją balkonów, naprawą dachu i wykonaniem instalacji piorunochronnej. ZADANIE Nr 2 Modernizacja instalacji c.o. i modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku frontowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE Nr 1 - montaż i demontaż rusztowań (rusztowania rurowe dla robót na elewacji frontowej, rusztowania wiszące dla robót na ścianach szczytowych budynku, rusztowania warszawskie dla robót związanych z renowacją balkonów elewacji wschodniej i oficyny - zewnętrzne czyszczenie budynków - czyszczenie ścierne i chemiczne elementów dekoracyjnych z cegły na elewacji frontowej - 189,33 m2, - roboty renowacyjne elewacji frontowej i ścian szczytowych poprzez wykonanie tynku akrylowego na warstwie zbrojonej (bez warstwy izolacyjnej styropianu) - 790.066 m2, wymiana obróbek blacharskich gzymsów i parapetów zaokiennych - 65,24 m2, - Wymiana stolarki okiennej aktualnie drewnianej skrzynkowej na stolarkę PCV profile w kolorze białym w technologii ekologicznej (nie zawierające metali ciężkich takich jak kadm i ołów), pięciokomorowe, szklenie - szyby zespolone o współczynniku K = 1,1 W(m2*K), okucia obwiedniowe z mikrowentylacją z zastosowaniem nawiewników okiennych - 236,26 m2, wymiana parapetów drewnianych na parapety PCV szer. 40 cm - 56,10 mb, - wymiana drzwi do klatki schodowej aktualnie drewnianych na drzwi aluminiowe, malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym - drzwi z naświetlem 3,427 m2, - wymiana drzwi stalowych i witryny stalowej w lokalu użytkowym na drzwi z naświetlem i witrynę aluminiową, malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym 11,71 m2, - remont balkonów zgodnie z przedmiarem robót pkt.6 stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, - jednokrotne krycie dachu papą termozgrzewalną grub. 5,2 mm w kolorze zielonym z przemurowaniem kominów ponad dachem, wykonanie tynków kominów, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - pow. dachu 401,531 m2, - montaż instalacji piorunochronnej, kopanie rowów dla instalacji - remont bramy przejazdowej, polegający na dociepleniu sufitu styropianem grub. 15 cm z wykonaniem warstwy zbrojonej z akrylową wyprawą tynkarską 43,375 m2, oraz ścian styropianem grub. 5 cm 47,398 m2, uzupełnieniu tynków, malowaniu farbą olejną lamperii ZADANIE Nr 2 - modernizacja instalacji c.o., polegająca na wymianie pionów i poziomów z rur stalowych na nowe stalowe oraz wymianie grzejników c.o. - modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej, polegająca na wymianie instalacji kanalizacyjnej żeliwnej na instalację PCW i instalacji wodnej z rur stalowych na rury PP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla ZADANIA Nr 1 - 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy), Dla ZADANIA Nr 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna: dla ZADANIA Nr 1 - wykazanie minimum dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto każda, których realizacja polegała na robotach związanych z czyszczeniem elewacji, dociepleniem elewacji, wymianą stolarki i robotach dekarskich wykonanych w technologii pap termozgrzewalnych łącznie. (Roboty mogą dotyczyć jednego obiektu lub mogą dotyczyć różnych realizacji np. oddzielnie czyszczenie elewacji, termoizolacja, wymiana stolarki, roboty dekarskie. Ważne,by łączna ich wartość spełniła wymóg określony powyżej , tj. suma robót = 300.000,00 zł brutto x2), dla ZADANIA Nr 2 - wykazanie minimum dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 złotych brutto każda, których realizacja polegała na wymianie lub wykonaniu nowych instalacji c.o. i instalacji wodno-kanalizacyjnych łącznie. 3. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa wyżej (dla danego zadania) zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne. 4. wykazanie, że Wykonawca dysponuje min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej dla danego zadania, należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego poprzez zamieszczenie w ofercie dokumentów tej osoby: a./uprawnień budowlanych ( konstrukcyjno-budowlanych i/ lub instalacyjnych), b./ zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż: dla ZADANIA Nr 1 - 200.000,00 PLN dla ZADANIA Nr 2 - 100.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach