Przetargi.pl
Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym (frontowego i oficyn) zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 11 w Będzinie, w zakresie: docieplenie budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa dachu z wykonaniem instalacji odgromowej, roboty towarzyszące.

Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2674261, 2674262 , fax. 032 2674261, 2674262
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
    ul. Krakowska 16 16
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2674261, 2674262, fax. 032 2674261, 2674262
    REGON: 27750841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym (frontowego i oficyn) zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 11 w Będzinie, w zakresie: docieplenie budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa dachu z wykonaniem instalacji odgromowej, roboty towarzyszące.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - montaż i demontaż rusztowań - docieplenie budynku frontowego i oficyny 739,21 m2, z wykonaniem elementów ozdobnych ze styropianu typu G 07, L-27 i L-19, - Wymiana stolarki okiennej aktualnie drewnianej skrzynkowej na stolarkę PCV i drzwi balkonowych - profile w kolorze białym w technologii ekologicznej (nie zawierające metali ciężkich takich jak kadm i ołów), pięciokomorowe, szklenie - szyby zespolone o współczynniku K = 1,1 W(m2*K), okucia obwiedniowe z mikrowentylacją z zastosowaniem nawiewników okiennych - 55,835 m2, wymiana parapetów drewnianych na parapety PCV szer. 40 cm i parapetów zaokiennych z blachy stalowej ocynkowanej na parapety z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wymiana drzwi do klatki schodowej aktualnie drewnianych na drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym - drzwi o wym. 1,30x2,55m i jednoskrzydłowe 1,00x2,10 - wymiana drzwi stalowych i witryn stalowych w lokalach użytkowych na drzwi i witryny aluminiowe, malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym 21,038 m2, drzwi 4,120 m2 - naprawa pokrycia dachu papą termozgrzewalną grub. 5,2 mm z przemurowaniem kominów ponad dachem, wykonaniem tynków kominów, wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - pow. dachu 472,72 m2, - remont bramy przejazdowej, polegający na dociepleniu sufitu styropianem grub. 15 cm z wykonaniem warstwy zbrojonej z akrylową wyprawą tynkarską 27,97 m2, uzupełnieniu tynków, malowaniu farbą olejną lamperii - izolacja cieplna z wełny mineralnej grub. 15 cm z ułożeniem płyt OSB grub. 22 mm stropu poddasza 313,57 m2, - montaż instalacji piorunochronnej, - roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, - roboty instalacyjne elektryczne, - roboty murarskie, tynkarskie, malarskie dla 3-ch pomieszczeń W.C. w budynku, - wyburzenie komórki 20,339 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 8.000,00 (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ad.2.1. wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna: wykazanie minimum dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto każda, których realizacja polegała na robotach związanych termoizolacją budynku, wymianą stolarki i robotach dekarskich wykonanych w technologii pap termozgrzewalnych łącznie. Roboty mogą dotyczyć jednego obiektu lub mogą dotyczyć różnych realizacji np. oddzielnie termoizolacja, wymiana stolarki, roboty dekarskie. Ważne, by łączna ich wartość spełniła wymóg określony powyżej , tj. suma robót = 300.000,00 zł brutto x 2 roboty), ad.2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne. ad.2.3. wykazanie, że Wykonawca dysponuje min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego poprzez zamieszczenie w ofercie dokumentów tej osoby: a./uprawnień budowlanych, b./ zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ad.3.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN, ad.4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach