Przetargi.pl
Modernizacja budynku laboratoryjnego Nr 7

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku laboratoryjnego Nr 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Modernizacja budynku laboratoryjnego Nr 7 - inwestycja budowlana służąca potrzebom badań naukowych lub prac rozwojowych pn.: Laboratorium Jądrowych Technik Diagnostycznych - Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16., polegająca na realizacji prac, stanowiących podstawę wykonania Laboratorium Centrum Jądrowych Technik Diagnostycznych, obejmujących swoim zakresem: 1) roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe (bądź demontażowe) b) roboty murowane, c) drzwi wewnętrzne, d) tynki wewnętrzne, e) okładziny wewnętrzne, f) roboty malarskie, g) posadzki, h) roboty dekarskie, i) roboty elewacyjne; 2) roboty instalacji elektrycznych: a) roboty demontażowe, b) roboty instalacyjne nowe; 3) roboty instalacji sanitarnych: a) roboty demontażowe, b) roboty instalacyjne nowe. 2. Prace, o których mowa w ust. 1, zostały podzielone wg branż na następujące części zamówienia: 1) Część A (Architektura i konstrukcje), obejmuje zadania inwestycyjne: I.-III. Termomodernizacja budynku z aranżacją przedpola; 2) Część B (Architektura), obejmuje zadanie inwestycyjne: IV. Wewnętrzne pomieszczenia budynku; 3) Część C (Elektryczna), obejmuje zadanie inwestycyjne: IV. Instalacje wewnętrzne elektryczne i teleinformatyczne; 4) Część D (Sanitarna), obejmuje zadania inwestycyjne: I. Instalacje wodno-kanalizacyjne, II. Instalacje grzewcze. 3. Zamawiający informuje, że: 1) koordynację całości robót budowlanych objętych wszystkimi ww. częściami zamówienia prowadzić będzie Kierownik budowy - koordynator, ustanowiony przez Zamawiającego, z którym obowiązek współpracy będzie mieć każdy Kierownik robót ustanowiony przez Wykonawcę do kierowania wykonywaniem robót budowlanych w danej części zamówienia; 2) nadzór inwestorski nad realizacją całości robót budowlanych objętych wszystkimi częściami zamówienia prowadzić będzie Inspektor nadzoru inwestorskiego ustanowiony przez Zamawiającego, 3) Kierownik budowy - koordynator, Inspektor nadzoru inwestorskiego, Kierownik/Kierownicy robót będą wykonywać swoje czynności zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 1409, z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą Prawo budowlane, oraz zgodnie z przepisami zawartymi w aktach wykonawczych do tej ustawy. 4. Opis przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej jest zawarty na płycie CD-R jako Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiący jej integralną część, i jest opisany szczegółowo za pomocą: 1) dokumentacji projektowej, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiarów; wykonanych przez arch. Andrzeja Gniadego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: A.G.PROJEKT Andrzej Gniady, Al. Waszyngtona 33/308, 04-030 Warszawa, zwanego dalej Projektantem, który będzie sprawować nadzór autorski przez cały okres realizacji robót. 5. Załącznik Nr 1 do SIWZ w formie elektronicznej jest dostępny poprzez link na stronie internetowej Zamawiającego www.ichtj.waw.pl i zawiera: 1) część C_1_P składającą się z: a) WYKAZU SST ICHiTJbud7, b) Projektów arch-bud i Elektryczne bud7 ICHiTJ c) Rewizji_Projektu_Instal.Niskopr (PDF), (UWAGA: w zakresie instalacji niskoprądowych obowiązuje rewizja projektu autorstwa mgr inż. Macieja Motrenko prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MATSOFT KOMPUTER, ul. Grzybowska 6/10/322, 00-131 Warszawa, zaakceptowana przez Projektanta); 2) część C_2_P składającą się z CD_INST_SANIT, która zawiera ICHiTJ_INS_SANIT_04_2014; 3) część C_3_P składającą się z Przedmiarów i Rewizji_Projektu_Instal.Niskopr - wersje edytowalne. 6. Płyta CD-R z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. Płyta zostanie przekazana bezpłatnie każdemu Wykonawcy, który się po nią zgłosi do Zamawiającego, po uzgodnieniu terminu odbioru lub zostanie przesłana pocztą na prośbę Wykonawcy i na adres wskazany przez Wykonawcę, zgodnie z zapisami zawartymi w VIII Rozdziale SIWZ. 7. Dokumentacja projektowa, o której jest mowa w ust. 4, w formie papierowej będzie dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu terminu, zgodnie z zapisami zawartymi w VIII Rozdziale SIWZ. 8. Wyroby, o których jest mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ, muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie Prawo budowlane. Wszelkie stosowane wyroby powinny być nowe, nieużywane, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać stosowne dokumenty takie np. jak: Deklaracja właściwości użytkowych lub Deklaracja zgodności. 9. Zamawiający informuje, że wszystkie wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ wyroby opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza wyroby innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 10. Wykonawca, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót przez Zamawiającego, jest zobowiązany do: 1) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż.; 2) zabezpieczenia terenu wykonywanych robót, a w czasie wykonywania robót, do zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia; 3) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również obowiązującymi polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością i jakością; 4) utrzymywania w należytym stanie terenu wykonywanych robót. 11. Zamawiający, mając na uwadze fakt, że prace będą wykonywane w budynku czynnym, połączonym fizycznie i funkcjonalnie od strony dwóch szczytów z dwoma przyległymi i czynnymi budynkami, informuje, że: 1) wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w przyległych budynkach; 2) wszystkie prace powodujące nadmierny hałas lub zapylenie powinny być wykonywane po godzinie 15:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy i w soboty w godzinach 7:00- 22:00; 3) prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w przyległych budynkach. W dni robocze istniejące instalacje w tych budynkach muszą być sprawne w godzinach 7:00- 19:00. 12. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu: 1) minimum 60 (słownie: sześćdziesiąt) miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wraz z wyrobami użytymi do tych robót - dotyczy Części B-D zamówienia; 2) minimum 60 (słownie: sześćdziesiąt) miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wraz z wyrobami użytymi do tych robót, za wyjątkiem gwarancji dla zaoferowanego wyrobu wierzchniego krycia dachu, na który Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 15 (słownie: piętnaście) lat gwarancji jakości - dotyczy Części A zamówienia. 13. Warunki gwarancji są zawarte w Załączniku Nr 4 do SIWZ Wzór umowy. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wraz z wyrobami użytymi do tych robót (dotyczy Części A-D zamówienia) oraz okres udzielonej gwarancji jakości na pokrycie dachowe (dotyczy Części A zamówienia) liczony będzie od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez istotnych wad i zastrzeżeń, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wraz z wyrobami użytymi do tych robót na okres dłuższy niż 120 miesięcy, to w tym przypadku do oceny ofert będzie brany wyłącznie okres 120 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zaoferowany wyrób wierzchniego krycia dachu na okres dłuższy niż 25 lat, to w tym przypadku do oceny ofert będzie brany wyłącznie okres 25 lat. 14. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty w celu sprawdzenia warunków miejsca wykonywania planowanych robót, sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz w celu sprawdzenia i dokonania weryfikacji obmiarów w zakresie własnego skalkulowania ceny ofertowej. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-14:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu zgodnie z zapisami zawartymi w VIII Rozdziale SIWZ. 15. Zamawiający w każdej Części zamówienia, o której jest mowa w ust. 2, nakłada na Wykonawcę obowiązek osobistego wykonania w danej Części zamówienia, o której jest mowa w ust. 2, jej kluczowej części, obejmującej swoim zakresem roboty główne, wskazane w ust. 1 w pkt. 1-3. 16. Zamawiający w każdej Części zamówienia, o której jest mowa w ust. 2, dopuszcza możliwość powierzenia w danej części zamówienia, jej części zamówienia Podwykonawcom z zastrzeżeniem zawartym w ust. 15 i w ust. 18-19 oraz zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku Nr 4 do SIWZ Wzór umowy. 17. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania tego w ofercie, tj. na Formularzu ofertowym, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ. 18. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą. 19. Jeżeli wartość robót, jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zakresie dotyczącym wykonania danej części zamówienia, o której jest mowa w ust. 2, będzie przekraczała kwotę 20 000,00 zł netto, to Wykonawca będzie zobowiązany, przed podpisaniem umowy z Zamawiającym na realizację przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji, w trybie przewidzianym zapisami dotyczącymi udziału Podwykonawców w realizacji robót budowlanych zawartymi we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, projekt umowy z Podwykonawcą lub umowę, dotyczącą powierzonej Podwykonawcy części z przedmiotu zamówienia przyjętego przez Wykonawcę do realizacji. 20. Zasady i warunki płatności są zawarte we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla: 1) Części A zamówienia w wysokości = 12.000,00 zł; 2) Części B zamówienia w wysokości = 20.000,00 zł; 3) Części C zamówienia w wysokości = 10.000,00 zł; 4) Części D zamówienia w wysokości = 8.000,00 zł; w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach