Przetargi.pl
Modernizacja Budynku Dydaktycznego ZWSHIFM w Zielonej Górze

Zachodnia Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 65-069 Zielona Góra, Plac Słowiański 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 455 84 50, 455 84 51 , fax. 68 455 84 51
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodnia Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Jana Pawła II
    Plac Słowiański 9 9
    65-069 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 455 84 50, 455 84 51, fax. 68 455 84 51
    REGON: 97800205900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zwshifm.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uczelnia niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Budynku Dydaktycznego ZWSHIFM w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie II etapu modernizacji budynku dydaktycznego ZWSHIFM wpisanego do rejestru zabytków pod numerem L-258/A w Zielonej Górze polegającego na zmianie geometrii dachu, dobudowie szybu windowego i wykonaniu remontu wnętrz oraz modernizacji elewacji ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczenia Auli II piętra oraz fasady frontowej. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Przetargowym oraz przedmiarze robót stanowiącym podstawę do przygotowania oferty określającej koszt inwestycji. Na podstawie Projektu Przetargowego nie można prowadzić robót budowlanych. Projekt zawiera wytyczne wykonawcze, które będą podstawą do opracowania projektu wykonawczego. Dokumentacja przetargowa została wykonana w oparciu o projekt budowlany, bazowe założenia techniczne i zawiera orientacyjne informacje dotyczące renowacji fasety w pomieszczeniu auli na II piętrze oraz elewacji frontowej. Precyzyjny zakres prac na tych elementach określi projekt wykonawczy z uwzględnieniem programu prac konserwatorskich. Wykonawca zobowiązany jest: Zastosować materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie ( aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności), zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach i projekcie i spełniających takie same wymagania pod względem estetycznym. Wykonawca przedłoży zestawienie proponowanych materiałów w postaci kopi atestów i certyfikatów aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada wraz z takimi samymi materiałami. Przed złożeniem oferty na realizację przedmiotu zamówienia zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami i poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca z którym będzie zawarta umowa zobowiązany jest przedstawić kosztorys ofertowy który będzie miał zastosowanie w przypadku przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności wypłaty wynagrodzenia z tytułu wykonania części prac przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Warunki gwarancji 36 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. W przypadku wystąpienia w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad przywrócić przedmiot zamówienia do stanu z dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. Jeżeli termin wykonania robót jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni o dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. Termin płatności wynagrodzenia 14 dni od daty złożenia prawidłowo złożonej faktury VAT wystawionej na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót. Wykonawca robót zobowiązany jest do: Wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego (Oz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, z późno zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, wysoką jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. Wbudowania materiałów oraz zastosowania urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; w szczególności Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Oz.U. z 2004 r. nr 92, poz. 881) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Oz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Oz.U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie przy realizacj obiektów zabytkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zwshifm.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach