Przetargi.pl
Modernizacja budynku Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie w zakresie przystosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej oraz nowego podziału funkcjonalnego placówki

Dom Dziecka nr 15 im. ks. G. P. Baudouina ogłasza przetarg

  • Adres: 02-018 Warszawa, ul. Nowogrodzka 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6298041, 6298042, 6280960 , fax. 022 6298041
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka nr 15 im. ks. G. P. Baudouina
    ul. Nowogrodzka 75 75
    02-018 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6298041, 6298042, 6280960, fax. 022 6298041
    REGON: 01009250800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie w zakresie przystosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej oraz nowego podziału funkcjonalnego placówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w funkcjonującym budynku Domu Dziecka. Nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-811. W zakres robót wchodzi miedzy innymi: - wymiana wykładzin podłogowych i naprawa podłóg drewnianych, - remont stropów w poziomie strychu, - zabezpieczenie więźby dachowej, - droga ewakuacyjna przez strych, - remont kominów, - remont zniszczonego pokrycia dachu, - prace naprawcze po wymianie kabli instalacji ppoż, - instalacja klap oddymiających, - wymiana drzwi w piwnicy na drzwi ppoż. - renowacja stolarki drzwiowej lakierem, - montaż hydrantów ppoż. i gaśnic, - platforma dla niepełnosprawnych, - zasilanie elektryczne centrali sygnalizacji pożarowej, oraz central oddymiających i urządzenia transmisji alarmu pożarowego UTA, - zasilanie elektryczne platformy dla osób niepełnosprawnych, - instalacja sygnalizacji pożarowej i oddymiająca, - podłączenie istniejącej centrali sygnalizacji pożarowej do urządzenia transmisji alarmu pożarowego UTA, - instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, - instalacja piorunochronna, - instalacja domofonowa, - demontaż i utylizacja zdemontowanych elementów instalacji, - sprawdzenie instalacji istniejącego przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - prace demontażowe. Z uwagi na funkcję jaką pełni obiekt (Dom Dziecka) od Wykonawcy wymaga się szczególnej dbałości o wykonywanie prac w sposób nie utrudniający bieżącej, bezpiecznej dla dzieci i personelu eksploatacji obiektu. Prace prowadzić można w godzinach 8.00 - 19.00, z tym że w godzinach 12.30 - 14.30 można wykonywać tylko prace o niskim natężeniu hałasu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierać będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która zostanie doręczona zaproszonym do składania ofert Wykonawcom, po ocenie złożonych wniosków i dokonaniu ewentualnej klasyfikacji (rankingu) Wykonawców. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego za wykonanie części przedmiotu umowy potwierdzonych częściowymi protokołami odbioru. Szczegółowy harmonogram robót ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, jeżeli zdecydują się złożyć ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali - co najmniej 2 kontrakty, o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln. zł. brutto każdy, polegające na wykonaniu robót budowlanych remontowych, modernizacyjnych, rewaloryzacyjnych, prowadzonych wewnątrz obiektów wpisanych do rejestru zabytków, a również obejmujących remont dachu, - co najmniej 2 kontrakty, o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln. zł. brutto każdy, zrealizowane w obiektach użyteczności publicznej, obejmujące minimum instalację klap oddymiających, montaż drzwi ppoż., montaż hydrantów ppoż., instalację sygnalizacji pożarowej i oddymiającej. Jeżeli Wykonawca w ramach jednego kontraktu wykonał prace obejmujące wymienione wyżej zakresy, Zamawiający potraktuje to jak dwa kontrakty, o ile Wykonawca poda oddzielnie wartości robót obejmujących wspomniane zakresy, i będą to wartości nie mniejsze niż wymagane. c) dysponują lub będą dysponować osobami (osobą) posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych - spełniającymi wymogi określone w par. 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579), - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych;. a także posiadającymi (posiadającą) aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, d) dysponują lub będą dysponować min. dwiema osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP - świadectwa kwalifikacyjne w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno pomiarowym instalacji i sieci elektroenergetycznych przetwarzających i zużywających energię elektryczną, e) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln. złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., przez czas realizacji robót, lub oświadczą, że w przypadku wyboru ich oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczą się dla spełnienia ww warunków. 2. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów, wykazów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z ich treści czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć: a) wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione poniżej w niniejszym ogłoszeniu. 3. Dokumenty, oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie (załącznik nr 1) Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) Wykaz (załącznik nr 2) wykonanych należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kontraktów o których mowa w pkt. III.2) 1. lit b) niniejszego ogłoszenia, z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, miejsca wykonywania robót, dat wykonania i odbiorców; d) Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że kontrakty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, e) Wykaz (załącznik nr 3) osób o których mowa w pkt. III.2)1. lit. c) i d), przewidzianych przez Wykonawcę do nadzorowania i wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, wraz z kserokopiami ich uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, Dla wskazanych osób, którymi Wykonawca nie dysponuje w chwili składania wniosku, załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób f) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca na dzień składania wniosku jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 1 mln zł., (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania wniosków w przedmiotowym postępowaniu, g) Oświadczenie (załącznik nr 4) Wykonawcy, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, lub (zamiennie do lit. f) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczy się dla spełnienia ww warunków. Wzory formularzy: wniosku, oświadczeń i wykazów - są dostępne w siedzibie Zamawiającego, można je również otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie wzorów dokumentów na nr faksu (022) 629-80-41 ww 23 lub adres e-mail: dommdziecka@poczta.onet.pl 4. Wniosek składany wspólnie 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 4.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 4.1.2. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania 4.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4.1.4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokumenty wymienione w pkt III.2) 3. lit. b) niniejszego ogłoszenia składają wszyscy Wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. 4.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). 4.1.6. Formularz wniosku, oświadczenia, wykazy składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 4.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do wniosku muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.1.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 5. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów a) wniosek, wykazy oraz oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, c) pozostałe oświadczenia i dokumenty (inne niż wymienione w pkt III.2) 4.1.2. oraz w pkt III.2) 5 lit. a) niniejszego ogłoszenia, należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), d) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zagraniczny 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.2) 3 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach