Przetargi.pl
Modernizacja budynku administracyjnego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8720266 , fax. 015 8720191
  • Data zamieszczenia: 2010-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8720266, fax. 015 8720191
    REGON: 83041369100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku administracyjnego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją budynku administracyjnego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim. 2. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie: 1) Robót rozbiórkowych, w tym : a) skucie betonowej opaski wokół budynku, b) skucie tynków odspojonych na ścianach i kominach, c) demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, podokienników, d) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. 2) Robót ziemnych: a) w miejscu istniejącej betonowej opaski wokół budynku należy wykonać opaskę przepuszczalną, 3) Robót tynkowych, w tym : a) przygotowanie powierzchni pod położenie tynków, b) uzupełnienie tynków na ścianach budynku oraz wykonanie na kominach 4) Robót dociepleniowych, w tym: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekko-mokrą, b) izolacja ścian fundamentowych 5) Robót malarskich - praca malarskie należy wykonać na zewnątrz budynku po wykonaniu ocieplenia i zagruntowaniu podłoża. 6) Robót dachowych, w tym: a) całkowita wymiana instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i podokienników, b) położenie papy termozgrzewalnej. 7) Robót montażowych stolarki okiennej i drzwiowej z PCV, 8) Robót towarzyszących, w tym: malowanie barierek oraz wykonanie elewacji na balkonach i schodach zewnętrznych. 3. Zamówienie nie obejmuje robót związanych z remontem wewnętrznych pomieszczeń piwnicznych. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został przy pomocy projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Roboty, o których mowa wyżej powinny zostać wykonane z materiałów Wykonawcy, zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlano-wykonawczym, zgłoszeniem robót budowlanych i przepisami BHP oraz zasadami sztuki budowlanej. 6. Wykonawca jest obowiązany zapewnić rusztowanie, zabezpieczyć i oznakować teren budowy. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759). 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu Oferty) zakresu zamówienia (robót), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. 10. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 67 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach