Przetargi.pl
Modernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Pszczółkach (budynek w podwórzu) - etap III.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Pszczółkach (budynek w podwórzu) - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18 (budynek w podwórzu), polegających na: 1. remoncie pomieszczeń biurowych na parterze budynku (z wyłączeniem pomieszczenia 0.7 - łazienka) opisanych w dokumentacji projektowej branży architektoniczno - budowlanej; 2. wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej na parterze i piętrze budynku; 3. wykonaniu instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynku. Prace wymienione w pkt 3 ust. 2 i 3 zostały opisane w dokumentacji projektowej branży elektrycznej jako Etap I. Etap II nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania. Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w projekcie budowlanym, Specyfikacji wykonania i odbioru robót w zgodzie z obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Przedmiot zamówienia musi być objęty 36 miesięczną gwarancją jakości i rękojmi z tytułu odpowiedzialności Wykonawcy na wykonany przedmiot zamówienia, liczoną od daty odbioru końcowego robót. Roboty należy wykonać w funkcjonującym obiekcie, przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności. Dokumenty znajdujące się w pomieszczeniu archiwum należy zabezpieczyć przed zniszczeniem w trakcie wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 1.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach