Przetargi.pl
Modernizacja budynku - klatek schodowych z systemem oddymiania i robotami towarzyszącymi - ETAP I

Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. ks. Marcina Strzody 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2314369 , fax. 032 2314369
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka
    ul. ks. Marcina Strzody 4 4
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2314369, fax. 032 2314369
    REGON: 00072143200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku - klatek schodowych z systemem oddymiania i robotami towarzyszącymi - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem pierwszego etapu dostosowania budynku szkoły do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych - pion drugiej klatki schodowej (głównej klatki schodowej) strona prawa budynku patrząc od wejścia od ulicy Strzody. Zakres podstawowych prac: a) wydzielenie przeciw pożarowe klatki schodowej Klatka schodowa wydzielona zostanie przy użyciu ścianek szklanych o odporności ogniowej REI 60 z drzwiami o szerokości 120 cm i odporności ogniowej EI 30. Drzwi wyposażone w samozamykacz. b) Oddymianie klatki schodowej Zaprojektowano klapę oddymiającą zlokalizowaną w stropodachu nad klatką schodową. - Powierzchnia głównej klatki schodowej wynosi 55,18 m2. Wymagana minimalna powierzchnia czynna oddymiania wynosi 2,76 m2. Zaproponowano klapę o wymiarze 160x250 cm i powierzchni oddymiania wynoszącej 2,92 m2. Klapy otwierane automatycznie (elektryczny system alarmowania) w przypadku pożaru i ręcznie w celu przewietrzenia budynku. c) Napowietrzanie klatek schodowych W głównej klatce schodowej wymagana powierzchnia otworów napowietrzających wynosi 5,20 m2. Powierzchnia napowietrzania zapewniana przez drzwi (na podwórze i na ulicę) wynosi 3,86 m2. Zaprojektowano okno o wymiarach 170x110 i powierzchni napowietrzania 1,68 m2 co razem z drzwiami wynosi 5,54 m2 Okna i drzwi napowietrzające (z klatki schodowej do wiatrołapu) otwierane automatycznie w przypadku pożaru oraz ręcznie przy codziennym użytkowaniu. d) montaż drzwi przeciw pożarowych W miejscach wskazanych w części rysunkowej należy zamontować drzwi przecie pożarowe e) prace towarzyszące niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia Wszelkie prace wymienione i nie wymienione aby zamówienie było kompletne i gotowe do użytkowania. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, jeśli jest wymagane. - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe - wykonana przeróbki wszelkich instalacji kolidujących z wykonywaniem przedmiotu zamówienia - opracuje instrukcję obsługi instalacji oddymiania, - przeszkoli personel w zakresie obsługi instalacji oddymiania, - wykona tzw. przegląd zerowy instalacji oddymiania - wykona aktualizację posiadanej przez Zamawiającego instrukcji przeciw pożarowej/ewakuacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 7.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 7.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót - załącznik nr 7.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - pozwolenia na budowę - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach