Przetargi.pl
Modernizacja budynku - adaptacja pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Aleksandra Gierymskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 231-42-01 , fax. 0-32 231-42-01
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach
    ul. Aleksandra Gierymskiego 7 7
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 231-42-01, fax. 0-32 231-42-01
    REGON: 27656428900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso7-gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku - adaptacja pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Przedmiotem robót są prace związane z adaptacja pomieszczeń istniejących sal dydaktycznych znajdujących się miedzy osiami A_B i 1_3 oraz pomieszczeń mieszkania służbowego znajdującego sie miedzy osiami B_C i 1_3 na potrzeby przedszkola zlokalizowanego na parterze budynku szkolnego Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi około: 89,90(parter)+49,70(piwnica) = 139,60 m2 Zakres prac: a) demontaż schodów prowadzących do piwnicy oraz uzupełnienie stropu w tym miejscu; b) wyburzenie całości lub fragmentów ścian działowych; c) wykonanie przejścia miedzy kominami w ścianie oddzielającej pomieszczenia dydaktyczne od mieszkania służbowego; d) wykonanie otworów drzwiowych wraz z założeniem nadproży; e) wyburzenie ścian wiatrołapu w mieszkaniu służbowym; f) wykonanie otworu przejściowego w piwnicy w osi nr 2; g) demontaż okna, pomniejszenie otworu okiennego i montaż nowego okna w ścianie zewnętrznej w osi nr 3; h) przesuniecie pionu wodnego; i) wymiana istniejących drzwi wejściowych w osi C; j) zmiana aranżacji pomieszczeń (wyburzenia i wymurowania); k) montaż nowych drzwi wewnętrznych; l) tynkowanie i malowanie pomieszczeń użytkowych; m) położenie nowych posadzek w pomieszczeniach użytkowych; n) demontaż istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej; o) przebudowa instalacji wewnętrznych (c.o., wod.-kan., elektrycznej, wentylacji mechanicznej). p) dostawa i montaż wyposażenia q) wykonanie graffiti r) aranżacja pomieszczeń s) wywóz i utylizacja odpadów t) inne prace nie wymienione a niezbędne do kompletności dzieła Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych lub na podstawie odrębnego porozumienia stron. - zastosuje materiały pierwszego gatunku - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - przekaże Zamawiającemu zapas płytek użytych do wykonania robót: płytki posadzkowe - 1m2 z każdego koloru, płytki ścienne - 1m2 z każdego koloru - wykonana graffiti na ścianach zgodnie z dokumentacja projektowa - wykona inne prace nie wymienione, lub nie ujęte w przedmiarach a wynikające z dokumentacji projektowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: -ZAŁĄCZNIK NR 7 - przedmiary robót -ZAŁĄCZNIK NR 8 - dokumentacja projektowa -ZAŁĄCZNIK NR 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -ZAŁĄCZNIK NR 10 - pozwolenie na budowę Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, ze obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat i rękojmi na okres 3 lat, zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić fakt realizacji przez innego wykonawcę, innego zakresu robót Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl./bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach