Przetargi.pl
Modernizacja budynków Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/1/2013

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 71 00 , fax. 81 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 35 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 71 00, fax. 81 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/1/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: a) Zadanie I - Przebudowa i nadbudowa kompleksu budynków nr 13, 502, 601 na budynek dydaktyczny - Dęblin WSOSP Obręb 1, powiat Ryki, woj. Lubelskie, dz. Nr.ewid. 4080/ 101 Zespół trzech budynków stanowi jedną bryłę architektoniczno-funkcjonalną. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie , nadbudowie i modernizacji kompleksu budynków nr 13,502,601, a w szczególności polegające na wykonaniu m.in.: - robót ogólnobudowlanych: rozbiórkowe, ziemne, żelbetowe, konstrukcje , murowe, dachowe, elewacyjne, fundamentowe, docieplenie ścian zewnętrznych, izolacyjne przeciwwilgociowe, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, stolarskie, ślusarskie, wykonanie nadbudowy dwóch pięter z szybem windowym i montażem windy dla niepełnosprawnych w budynku nr 13; - robót sanitarnych: demontażowe. Wykonanie: instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą i wymianą przyłączy; instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami wymianą przyłącza, instalacji wody lodowej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; - robót elektrycznych: demontaż instalacji elektrycznej. Wykonanie: instalacji elektrycznej z montażem osprzętu i urządzeń, zasilenia instalacji wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania, instalacji odgromowej i przepięciowej; - robót teleinformatycznych: wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, instalacji komputerowej, telefonicznej; - zagospodarowanie terenu: roboty rozbiórkowe, wymiana nawierzchni drogowej, chodnikowej i placów o nawierzchni kostki brukowej; - robót geodezyjnych: wykonania m.in. wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca dokona dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych oraz do obowiązujących przepisów ppoż., opomiarowania wszystkich mediów, wykonana świadectwa charakterystyki energetycznej budynków. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, program funkcjonalno-użytkowy, przedmiar robót (Nr 1/bud./13/2012; Nr 2/ zagosp. terenu/13/2012; Nr 3/elektr./13/2012; Nr 4/ sanit./13/2012; Nr 5/kwat./13/2012; 6/przyłącza/13/2012; Nr 7/drogi i place/13/2012) który jest materiałem pomocniczym do wyceny. W wersji elektronicznej zawierają się w plikach pod nazwą Budynek nr 13, 502, 601 - dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego (załączniki do SIWZ). Inwestor posiada Pozwolenie na budowę. Dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. Na roboty wykazane w przedmiarze Nr 6/przyłącza/13/2012 i Nr 7/drogi i place/13/2012 Inwestor nie posiada Projektu Technicznego. Realizacja tych robót wg tzw. budowa pod klucz tj. zaprojektuj i wykonaj. b) Zadanie II - Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji przegród zewnętrznych budynku nr 4 Biblioteka Zakres robót: Wykonanie dokumentacji technicznej budowlano - wykonawczej, specyfikacji technicznej; kosztorysu z przedmiarem; uzyskanie pozwolenia na roboty budowlane (lub zgłoszenie do Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie). Realizacja zadania w zakresie: termomodernizacji przegród zewnętrznych z kolorystyką, instalacji odgromowej, wymiany parapetów zewnętrznych, drzwi zewnętrznych. Przebudowy schodów zewnętrznych z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku. Szczegółowy zakres robót określają: program funkcjonalno-użytkowy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które w wersji elektronicznej zawierają się w plikach pod nazwą Budynek nr 4 - dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego (załączniki do SIWZ). Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 2) zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent; 3) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę; 4) umowa będzie zawarta na całość robót - cena ryczałtowa na podstawie oferty przedłożonej przez Wykonawcę na zadanie nr I oraz na zadanie nr II; 5) Wykonawca wypełni wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje, przy których żadne ceny nie są wpisane przez oferenta, nie zostaną zapłacone po wykonaniu prac i będzie uznane, że zostały pokryte przez inne ceny w przedmiarze robót (dotyczy zadania nr I). 6) cena całkowita podana przez Wykonawcę nie będzie podczas wykonywania umowy podlegała aktualizacji, stosownie do postanowień zawartych w treści projektu umowy; 7) w kosztach ogólnych budowy należy przewidzieć usługi geodezyjne; 8) Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane; 9) rozpoczęcie robót (przekazanie terenu budowy) przewidziane jest w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy; 10) rodzaj zamówienia: roboty budowlane; 11) kod numeryczny CPV: 45000000-7 - roboty budowlane; 45300000-0 - roboty instalacyjne; 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45442120-4 - elewacja; 71320000-7 - usługi inżynierskie w zakresie projektowania. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. UWAGA: W przypadku użycia w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Programie funkcjonalno-użytkowym lub w przedmiarze, nazwy producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów i urządzeń, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały, urządzenia o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 340 000,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia (nie mniej niż 60 m-cy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach