Przetargi.pl
Modernizacja budynków gospodarczych i mieszkalnego na terenie Nadleśnictwa Narol

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317020 , fax. 016 6317020
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    ul. Bohaterów Września 1939 roku 38 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317020, fax. 016 6317020
    REGON: 65001672700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków gospodarczych i mieszkalnego na terenie Nadleśnictwa Narol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynków gospodarczych i mieszkalnego, które ze względów organizacyjnych podzielono na 4 części: Część I: Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/34 Narol, Część II: Modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 182/42 Wola Wielka. Część III: a). Modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 180/29 Narol b). Modernizacja budynku stodoły nr inw. 180/19 Narol Część IV: Modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 182/43 Chotylub Część I: Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/34 Narol Opis robót do wykonania - rozebranie schodów zewnętrznych betonowych przy wejściu do kancelarii i budynku mieszkalnego, - wykonanie schodów półkolistych do kancelarii obłożonych kostką brukową kolorową. Dół schodów obłożony palisadą betonową 18 x 12 cm. Stopnie zabezpieczone obrzeżam betonowym , - schody do mieszkania z kostki brukowej i palisady proste zabezpieczone balustradą chromoniklowano, - usunięcie polepy z glinobitki ze stropu , - ułożenie folii paroprzepuszczalnej , - ułożenie legarów drewnianych 10 x 10 cm o rozstawie 1,20 m , - ułożenie płyt styropianowych grub. 10 cm pomiędzy legarami , - ułożenie ślepej podłogi z desek na styk grub. 25 mm , - uszczelnienie folią i docieplenie płytami styropianowymi grub. 10 cm szczytów budynku , - obicie deskami krokwi na styk o pow. 6,65 m2 Część II: Modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 182/42 Wola Wielka. Opis robót do wykonania - demontaż przyłącza elektrycznego i wykonanie nowego , - demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej , - demontaż wywietrznika dachowego, - demontaż płyty balkonowej , - zamurowanie drzwi na strychu, - rozebranie pokrycia dachowego z eternity falistego wraz z jego utylizacją, - przemurowanie komina na strychu i ponad dachem, - rozebranie ołacenia i wykonanie nowego, - wymiana 5 par krokwi , - wykucie otworu na drzwi garażowe w ścianie szczytowej , - wykonanie nadproża z belek stalowych NP. I 160 mm , - zamurowanie otworu okiennego i wrót, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv w kolorze brązowym, - wykonanie nowych drzwi klepkowych do magazynku , - wykonanie bram garażowych blaszanych ocieplonych, w jednej bramie drzwi wejściowe, - skucie posadzek i wykonanie nowych zatartych na gładko, - przetarcie tynków wewnętrznych ścian i sufitów i dwukrotnie malowanie - zamurowanie otworu okiennego i bramy wjazdowej bloczkami z betonu komórkowego na zaprawie cementowo - wapiennej , - wykonanie nowych tynków na zamurowanych otworach, - przetarcie tynków zewnętrznych i pomalowanie dwukrotnie farbą emulsyjną, - wykonanie parapetów zewnętrznych blaszanych, - wykonanie rynien i rur spustowych, - wykonanie podbitki okapu i szczytów deskami grub. 19 mm , - wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Część III: a). Modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 180/29 Narol, b). Modernizacja budynku stodoły nr inw. 180/19 Narol a). Opis robót do wykonania - demontaż przyłącza elektrycznego wraz ze stojakiem dachowym i wykonanie nowego z konstrukcją wsporną w ścianie szczytowej , - demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej, - demontaż wywietrznika drewnianego dachowego , - rozbiórka komina z cegły na strychu i ponad dachem, - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej , - rozebranie ołacenia połaci dachowej i wykonanie nowego, - wymiana 2 par krokwi , - rozbiórka ścianek wewnętrznych, - wykucie otworu na drzwi garażowe ( 3,00 x 2,50 ) w ścianie podłużnej , - zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, - wykonanie otworu okiennego w drzwiach ściany szczytowej , - wykonanie nadproża nad drzwiami garażowymi z belek stalowych NP I 160 mm , - rozebranie powały z desek grub. 32 mm na styk i wykonanie nowej , - rozbiórka belek stropowych drewnianych i ułożenie nowych 16 x 18 cm , - wykonanie bramy garażowej blaszanej ocieplonej , dwuskrzydłowej, w jednym skrzydle drzwi wejściowe ( 1,80 x 2,00 ) , - wykonanie okna kompletnego z pcv w kolorze brązowym, - skucie posadzek cementowych i wykonanie nowych zatartych na gładko na podkładzie gruzobetonowym , - skucie tynków wewnętrznych ścian i wykonanie nowych wraz z dwukrotnym białkowaniem , - skucie tynków zewnętrznych na ścianie szczytowej i wykonanie nowych , - przetarcie tynków zewnętrznych ścian podłużnych, - malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną dwukrotnie, - malowanie farbą zabezpieczającą drewnianego szczytu budynku , - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej , trapezowej powlekanej , - wykonanie rynien i rur spustowych , - wykonanie podbitki okapu i szczytu deskami grub. 19 mm , - wykonanie nowej instalacji elektrycznej , - wykonanie podjazdu do garażu z kostki brukowej grub. 8 cm na podłożu betonowym, - wykonanie płyty odbojowej wokół budynku z kostki brukowej grub. 6 cm . b). Opis robót do wykonania - demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej , - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej , - rozebranie ołacenia połaci dachowej i wykonanie nowego, - wymiana 2 par krokwi, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej, trapezowej , - wymiana przegnitego oszalowania ściany podłużnej i szczytowej , z desek grub. 25 mm na styk, - zabezpieczenie farbą impregnacyjną oszalowania ścian stodoły . Część IV: Modernizacja budynku gospodarczego nr inw. 182/43 Chotylub Opis robót do wykonania - demontaż przyłącza elektrycznego wraz ze stojakiem i wykonaniem nowego z konsolą z kątownika na ścianie szczytowej , - demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej , - demontaż wywietrznika dachowego, - rozebranie pokrycia dachowego z eternitu falistego wraz z jego utylizacją, - wykonanie nowych tynków na kominie i wykonanie nowej czapki kominowej z betonu , - rozebranie ołacenia połaci dachowej i wykonanie nowego, - wymiana 4-ch par krokwi , po dwie na każdym szczycie, - wykonanie pokrycia więźby dachowej blachą trapezową powlekaną, - demontaż zniszczonych rynien i rur spustowych i wykonanie nowych , - wykucie otworu na drzwi garażowe w ścianie podłużnej, - wykonanie czterech filarów z cegły palonej pełnej grub. 1 x 1 c , jako podparcie dla nadproża dla drzwi garażowych , - wykonanie nadproży nad drzwiami garażowymi z belek dwuteowych NP. I 160 mm , - zamurowanie tylnych wrót do stodoły z pozostawieniem otworu na okno, z bloczków silikatowych grub. 12 cm na zaprawie cementowo - wapiennej , - zamurowanie ściany ponad nadprożami z bloczków silikatowych grub. 12 cm na zaprawie cementowo - wapiennej , - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na pcv, - wymiana jednych drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą na nowe, - wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych na klepkowe , - skucie posadzek cementowych i wykonanie nowych, - wykonanie podkładu gruzobetonowego pod posadzki w pomieszczeniu sąsiek , - częściowe skucie tynków wewnętrznych ścian i sufitów ( odparzonych) i wykonanie nowych, a pozostałe przetarcie wraz pobiałkowaniem dwukrotnie mlekiem wapiennym , - częściowe skucie tynków zewnętrznych ( odparzonych) a pozostałe przetarcie. Malowanie dwukrotne tynków zewnętrznych farbą emulsyjną, - demontaż starej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej wraz z lampami, - częściowa wymiana wewnętrznej instalacji zimnej wody, - pokrycie przyległego ustępu blachą powlekaną, - wykonanie parapetów zewnętrznych blaszanych , - wykonanie podbitki okapu i szczytów deskami grub. 19 mm . Miejsce realizacji: roboty budowlane wykonywane będą na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gmin: Narol, Cieszanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie robót do wykonania (zał. nr 6) oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości: - dla Części II, III, IV - 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - dla Części I - 500, 00 zł. (słownie: pięćset złotych), które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy). I. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy. II. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 , z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. (art. 45 ust.7 Ustawy). III. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. I ppkt. 2), 5) niniejszego ogłoszenia, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. IV. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. V. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 20.07.2011 r. do godz. 10.00. VI. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. I niniejszego ogłoszenia, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy). VII. Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. VIII. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie. IX. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. VII.1) ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. X. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach