Przetargi.pl
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z wymianą zużytych urządzeń na placu zabaw w Zawierciu - Żerkowicach.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z wymianą zużytych urządzeń na placu zabaw w Zawierciu - Żerkowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z wymianą zużytych urządzeń na placu zabaw w Zawierciu - Żerkowicach. Wykonanie modernizacji boiska o wymiarach 20x30m (600m?) polega na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej. Aktualnie boisko ma nawierzchnię tłuczniową przygotowaną pod ułożenie warstwy asfaltobetonowej. Podbudowa odgrodzona jest od otoczenia krawężnikiem parkowym o przekroju 6 x 20 cm.Przy węższych krawędziach boiska zabudowane są piłkochwyty, siatka w otulinie na słupkach stalowych . Piłkochwyty są w bardzo dobrym stanie technicznym. Prace przy modernizacji polegałyby na: a) demontażu istniejącego krawężnika (ok. 100mb) z odwozem na odległość do 10 km i utylizacją, b) zebraniu ok. 5 cm górnej warstwy podbudowy tłuczniowej z wyprofilowaniem podłoża,c) zabudowie krawężnika parkowego o przekroju 30 x 8 cm n ławie betonowej z oporem (100m), d) wykonaniu podbudowy z betonu jamistego LB- 15 o grubości 10 cm (600m?), e) wykonaniu nawierzchni poliuretanowej z liniami boisk do siatkówki i piłki ręcznej (600 m?), f) wykonaniu opaski z kostki brukowej o grub. 6 cm na podbudowie tłuczniowej i szerokości ok. 1m (ok. 104 m?), g) wykonaniu oporu dla opaski z rabatki 6x 20 cm na ławie betonowej z oporem - ok. 108 mb, h) wykonaniu ogrodzenia wzdłuż linii bocznych z siatki w otulinie wysokość 1, 8 m 65mb plus furtka 1,0 x 1,8 , i) dostawie i montażu bramek do piłki ręcznej, j) dostawie i montażu słupków do piłki siatkowej wraz z siatką, k) dostawie i montażu ławek - 4 szt., l) dostawie i montażu koszy na śmieci - 2 szt., m) dostawie i montażu dwóch nietypowych bramek o wymiarach 5,0 x 2,0 m - 2 szt. przeznaczonych dla boiska do piłki nożnej znajdującego się obok boiska wielofunkcyjnego, n) demontażu i montażu siatki w otulinie piłkochwytów boiska do piłki nożnej 160 m?, o) czyszczeniu i malowaniu słupków piłkochwytów 17,60m?. Zakres zamówienia obejmuje również wymianę zużytych urządzeń placu zabaw znajdującego się obok boiska wielofunkcyjnego: a) huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt.,b) huśtawka wagowa - 1 szt.,c) huśtawka na sprężynie kiwak - 2 szt.,d) karuzela - do renowacji tj. czyszczenie i malowanie 2 x farbą chlorokauczukową - 1 szt.,e) dobudowa stożka typu Twist - 1 szt.Uwaga: wszystkie urządzenia winny być metalowe - ocynkowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekty budowlany, przedmiar robót - jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Ponadto obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Tam gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym lub przedmiarze został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Tam, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym lub w przedmiarze przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SIWZ. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji oraz minimum 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia (roboty budowlane sprzęt i urządzenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805.z dopiskiem: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z wymianą zużytych urządzeń na placu zabaw w Zawierciu Żerkowicach. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (na roboty budowlane, sprzęt i urządzenia)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach