Przetargi.pl
Modernizacja boisk szkolnych i prace towarzyszące

Szkoła Podstawowa nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Żwirki i Wigury 85
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 232 20 56 , fax. 0 32 401 19 50
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 5
    ul. Żwirki i Wigury 85 85
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0 32 232 20 56, fax. 0 32 401 19 50
    REGON: 00072161000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boisk szkolnych i prace towarzyszące
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją istniejących obiektów sportowych i wykonanie prac towarzyszących. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, rozbiorkowe, tyczenie obiektów, - roboty ziemne, korytowanie, wywóz nadmiaru ziemi, - przebudowa naświetli okiennych, - remont i przebudowa schodów zewnętrznych, - wykonanie odwodnienia terenu, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne, - wykonanie podbudowy pod chodniki, drogę pożarową i plac manewrowy, - wykonanie fundamentów urządzeń sportowych, - wykonanie nawierzchni syntetycznych boisk, - wykonanie nawierzchni chodników, drogi pożarowej i placu manewrowego, w tym chodnik wzdłuż sali gimnastycznej i łącznika, - montaż piłkochwytów i ogrodzenia obiektu, w tym dodatkowa furtka-schody zejściowe do budynku szkoły społecznej, - montaż kamer monitoringu, - montaż elementow małej architektury, - wyposażenie w sprzęt sportowy, - roboty wykończeniowe, przesadzenia zieleni i pomiarowe. Podstawowe wielkości charakteryzujące zakres prac: a) Budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni i skoczni w dal : - boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej - 1040,00 m2, - bieżnia prosta, 60 m, trzytorowa o nawierzchni poliuretanowej - 300,00 m2, - skocznia w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej - 69,00 m2, - piłkochwyty, - wyposażenie w sprzęt sportowy: 2 kpl. bramek stalowych piłki ręcznej, 4 kpl. stojaków koszykówki, stalowych, 2 kpl. słupków do siatkówki, aluminiowych, - chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm - 490,88 m2, - ławki parkowe - 10 szt, - kosze na śmieci - 4 szt. b) Wymiana ogrodzenia obiektu szkoły : - ogrodzenie stalowe, panelowe, typ U, na cokole prefabrykowanym, wysokości h=2 m - 407,00m2 c) Przebudowa drogi pożarowej, budowa placu manewrowego: - droga i place z kostki betonowej gr. 8 cm - 853,00 m2. d) Przebudowa naświetli okiennych: - naświetla 5-komorowe - 2 szt, naświetla 3-komorowe - 2 szt, naświetla 2- komorowe - 2 szt, naświetla 1-komorowe - 3 szt, - naświetla murowane z bloczków betonowych, przekryte kratami VEMA. e) Przebudowa i remont schodów zewnętrznych: - przebudowa konstrukcji schodów do sali gimnastycznej, - remont do łącznika, remont zejścia do piwnicy; polegający na wymianie okładzin stopnic i podestów schodów z płytek gresowych mrozoodpornych i antypoślizgowych oraz wymianie balustrad. f) Przesadzenia drzew i krzewów. g) Rozbudowa monitoringu terenu zewnętrznego: - roboty przewodowe, - montaż kamer wizyjnych - 5 szt. Na rysunku (załącznik nr 8 - zamienny plan zagospodarowania terenu) pokazano ww. zakres robót i zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej) W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu,itp., - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w tym przenośne toalety dla swoich pracowników - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG w terminie umownym oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze), - dokona, w imieniu zamawiającego, zgłoszenia zakończenia robót, lub uzyska pozwolenie na użytkowanie, jeśli jest wymagane, - pokryje koszty dodatkowego uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba, - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt, - wykona rozbiórkę nawierzchni i ponowne wykonanie z materiału z odzysku dla wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, - będzie przestrzegał postanowień pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - cześć rysunkowa zakresu prac - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - pozwolenie na budowę- załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - decyzja dotycząca przesadzeń drzew i krzewów - załącznik nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat , licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić fakt realizacji przez innego wykonawcę, innego zakresu robót Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 40000,00 złotych (czterdzieści tysięcy złotych) , 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 18 1050 1230 1000 0023 5310 4041, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie Zamawiającego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach