Przetargi.pl
Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej Obsza-Kolonia

Gmina Obsza ogłasza przetarg

  • Adres: 23-413 Obsza, Obsza 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6891002 , fax. 084 6891002
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obsza
    Obsza 36 36
    23-413 Obsza, woj. lubelskie
    tel. 084 6891002, fax. 084 6891002
    REGON: 95036913200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obsza.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej Obsza-Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej Obsza-Kolonia długości 427 m i szerokości 3,0m. Wykonane zostaną następujące roboty: -profilowanie istniejącej podbudowy zachowując spadki poprzeczne jezdni oraz konstrukcja nowej nawierzchni: - warstwa odsączająca z piasku - 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna warstwa 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna warstwa 8 cm, - nawierzchnia z masy mineralno-bitumicznej gr. 5 cm, - roboty ziemne i odwadniające, - uzupełnienie poboczy gruntem zgodnie z przedmiarem robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawarty jest w kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi,standardami,zasadami sztuki budowlanej oraz postanowieniami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2009.08.17. godz. 10:00. w formie podanej w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. 1.5. Wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do SIWZ do którego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy: 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.ust1i 2 ustawy p.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi maszynami, urządzeniami, osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 8.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obsza.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach