Przetargi.pl
Miejscowe naprawy i mycie elewacji budynków Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3490538 , fax. 032 3490580
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 45
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3490538, fax. 032 3490580
    REGON: 00001775600127
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejscowe naprawy i mycie elewacji budynków Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są miejscowe naprawy i mycie elewacji budynków Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a. 2. Zakres niniejszych robót polega na: - renowacji - drobnych naprawach i myciu - ścian zewnętrznych (elewacyjnych) budynków jw. poprzez wykonanie: 1. zmycia strumieniowego - urządzeniem z regulacją siły strugi - środkiem myjącym (z użyciem dowolnego sprzętu - rusztowania, podnośnika, zwyżki, techniki alpinistycznej itp.) i zabrudzeń powierzchniowych ścian, 2. usunięcia plam i wykwitów - na północnych ścianach obiektów - metodami chemicznymi, 3. odgrzybiania ścian zawilgoconych metodą smarowania mokre na mokre poprzez dwukrotne naniesienie preparatu, 4. usunięcia spękanych i odspojonych fragmentów wyprawy elewacyjnej, 5. systemowych tynków wykańczających-strukturalnych na fragmentach ścian jw. z uprzednim gruntowaniem podłoża i założeniem szpachli wygładzającej o gr. 2 mm, 6. gruntowania metodą tradycyjną ( pędzlem) lub natryskowo odgrzybionych ścian, 7. natryskowej impregnacji przeciwsolnej ścian jw., 8. wzmocnienia ww. powierzchni preparatami płynnymi bio-, glono- i grzybobójczymi - natryskowo, 9. usunięcia spękanych i odspojonych tynków (podest od strony wschodniej + ściana czołowa schodów wyjścia ewakuacyjnego) i ich uzupełniania, 10. naprawy spękań powierzchni tynków cokołu wraz z ich zagruntowaniem i malowaniem farbą o podwyższonych właściwościach izolacyjnych, 11. malowania farbą akrylową ścian elewacyjnych zlokalizowanych od strony północnej. - czyszczeniu i malowaniu (z dokonaniem drobnych napraw) łamacza światła oraz obróbek blacharskich w zakresie: 1. naprawy obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej z rozbiórką zniszczonych (osłony dylatacji, parapety), 2. czyszczenia z korozji i odprysków lakieru powierzchni łamacza światła, dylatacji i rur spustowych, odtłuszczanie ich rozpuszczalnikami oraz pomalowanie pędzlem lub wałkiem. - wykonaniu okładziny-obróbki ryzalitu/ gzymsu ocieplenia z płytek ceramicznych poprzez: 1. przygotowanie powierzchni poziomych ryzalitu pod wykonanie okładzin ściennych - oczyszczenie oraz zmycie podłoża na półkach ryzalitu, 2. wykonanie wymaganego spadku - na powierzchni ryzalitu - w kierunku na zewnątrz ściany, 3. gruntowanie powierzchni jw. epoksydowym gruntownikiem, 4. wykonanie okładziny z płytek ceramicznych na zaprawie epoksydowej; płytki o wymiarach 20x20 cm (ułożenie na półce ryzalitu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset zł). 2. Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: naprawa i mycie elewacji - 2012.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach