Przetargi.pl
Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym w Tychach, przy al. Bielskiej 83 -87

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
    REGON: 27117635800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym w Tychach, przy al. Bielskiej 83 -87
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie malowania klatek schodowych i ganków piwnicznych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 53/III, w Tychach, przy al. Bielskiej 83 - 87 Zakres robót obejmuje m.in.: - Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, kasowanie zacieków, - przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, z zeskrobaniem starej farby na stropach, biegach, spocznikach i ścianach, malowanie farbami emulsyjnymi ( 567 m2), - malowanie farbami olejnymi ścian z 2- krotnym szpachlowaniem ( 319,66 m2), - malowanie farbą olejną cokołów o wys. od 20 cm - 341 m, - malowanie farbą olejną elementów metalowych, rur wodociągowych, gazowych grzejników radiatorowych, - malowanie farbą wapienną i klejową ścian i sufitów, - mycie po robotach malarskich posadzek i okien zespolonych. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót malarskich, zrealizowane w ramach odrębnych umów, o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 300,00 zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 24 000,00 zł. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷ 4) ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1)- 3) ustawy -Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy-Pzp.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1.1.lit.a) i b) muszą być złożone dla każdego z nich). 1.2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy- Pzp.): - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane (w ramach odrębnych umów) z należytą starannością, obejmujące swym zakresem wykonanie robót budowlanych malarskich o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 300,00 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izbę inżynierów budownictwa; (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 1.3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22. ust.1 pkt. 3) ustawy -Pzp.) - aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 24 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN , Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach