Przetargi.pl
Malowanie klatek schodowych, pomieszczeń technicznych (węzły cieplne, pomieszczenia wodomierzy) i wspólnych w piwnicach (pralnie, suszarnie, wózkownie) w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie klatek schodowych, pomieszczeń technicznych (węzły cieplne, pomieszczenia wodomierzy) i wspólnych w piwnicach (pralnie, suszarnie, wózkownie) w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych, pomieszczeń technicznych (węzły cieplne, pomieszczenia wodomierzy) i wspólnych w piwnicach (pralnie, suszarnie, wózkownie) w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00 00 00 7 Roboty budowlane 45.44 21 00 - 8 Roboty malarskie Zakres przedmiotu zamówienia Czynności do wykonania przy malowaniu klatek schodowych i pomieszczeń piwnic: 1. usunięcie złuszczonej farby, 2. szpachlowanie ścian po ubytkach tynku lub farby, 3. oczyszczenie ścian przed malowaniem, 4. zagruntowanie ścian i sufitów przed malowaniem emulsyjnym, 5. malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym ścian i sufitów klatki schodowej i pomieszczeń piwnicznych - zgodnie z załącznikiem nr 8, 6. malowanie farbą olejną lamperii, grzejników, balustrad, cokołów, podstopnic, policzków biegów schodowych i drzwi wejściowych do klatek w dotychczasowym kolorze - zgodnie z załącznikiem nr 8, 7. malowanie drzwi wejściowych do mieszkań (płycinowych, nie wymienionych przez lokatora) i drewnianych okien klatek schodowych w kolorze białym - zgodnie z załącznikiem nr 8, 8. zmycie zacieków, oczyszczanie osprzętu elektrycznego, szafek, tablic, skrzynek na listy itp., 9. odtworzenie napisów i oznaczeń na skrzynkach elektrycznych, drzwiach wejściowych itp., 10. codzienne sprzątanie po malowaniu, 11. Każdy z budynków wymienionych w tabeli powyżej stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawcy winni składać oferty na poszczególne części zamówienia - budynki. Wykonawca może złożyć ofertę na minimum 1 budynek lub maksymalnie na 12 budynków. Budynki objęte malowaniem: Lp. Adres budynku cena netto VAT cena brutto termin gwarancji 1 1 Maja 63 2 1 Maja 83 3 1 Maja 85 4 Lubelska 89 5 Lubelska 93 6 Krzywe Koło 34 7 Niedźwiada 44 8 Powst. W-wy 71 9 Powst. W-wy 75 10 Powst. W-wy 77 11 Powst. W-wy 79 12 Szaniawskiego 68 Sposób realizacji zamówienia: 1. Wskazane jest malowanie klatek z zachowaniem ich kolejności w budynku. 2. Termin kompleksowego pomalowania pojedynczej klatki schodowej wynosi maksimum 14 dni kalendarzowych od chwili rozpoczęcia malowania, nie dłużej jednak niż do dnia wskazanego w SIWZ jako ostateczny termin wykonania zamówienia. 3. Malowanie pomieszczeń w piwnicach powinno odbywać się jednocześnie z malowaniem klatek budynku. 4. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych malowanie wiatrołapów może zostać wykonane w terminie późniejszym, po pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, przy czym sumaryczny czas malowania klatki schodowej nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. 5. Szczegółowy zakres robót malarskich zawarty jest w załączniku nr 8. 6. Po rozstrzygnięciu przetargu Wykonawca przedstawi harmonogram prac. Harmonogram może zostać zmieniony za zgodą Zamawiającego jedynie w przypadku, gdy prace na budynku nie zostały rozpoczęte. 7. Wykonawca powiadomi administrację Spółdzielni i mieszkańców o rozpoczęciu prac na budynku z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych (mieszkańcy zostaną powiadomieni w formie ogłoszenia na klatce schodowej). Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów atest higieniczny i kartę techniczną (kartą charakterystyki), a także odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości po 500,00 zł odrębnie w odniesieniu do każdej z części zamówienia (budynku), na którą składa ofertę. Np. w przypadku złożenia oferty na 3 budynki należy wpłacić wadium w wysokości 1500,00 zł, na na 6 budynków - 3000,00 zł. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na malowanie klatek schodowych w SM Lubartów 2014 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach