Przetargi.pl
Likwidacja skutków zawilgocenia pomieszczeń podpiwniczenia Centrum Kształcenia Ustawicznego

Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 22/24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 551-00-11 , fax. 0-58 551-00-11
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego
    ul. Tadeusza Kościuszki 22/24 22/24
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 0-58 551-00-11, fax. 0-58 551-00-11
    REGON: 19189675500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.sopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja skutków zawilgocenia pomieszczeń podpiwniczenia Centrum Kształcenia Ustawicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja skutków zawilgocenia pomieszczeń podpiwniczenia Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie inny podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) dysponują kadrą techniczną z właściwymi uprawnieniami: 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi. b) wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. do dnia 06.05.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (czyli polegające na likwidacji skutków zawilgocenia) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (przy czym wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 60 000 zł. brutto). Ocena spełnianych warunków szczegółowych według zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych (zał. nr 3) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. do dn. 06.05.2009 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Dokument potwierdzający, że osoba kierująca robotami budowlanymi posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie tej osoby o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia , że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: a) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia (zawierający również zestawienie materiałów) zgodny z przedmiarem robót (zał. nr 7). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: a) Dokument pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Dokumenty i oświadczenia każdego z wykonawców występujących wspólnie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia, czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia są spełnione, dokumenty te będą oceniane łącznie. c) Umowę regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru złożonej przez nich oferty. Uwaga: Każdy z Wykonawców jest obowiązany złożyć wyżej wymienione dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach