Przetargi.pl
Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - Część Etapu II: wykonanie indywidualnych drenaży wokół budynków przy ul. Kościuszki 1, 3 oraz umocnienie rowu przy ul. Pułaskiego

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - Część Etapu II: wykonanie indywidualnych drenaży wokół budynków przy ul. Kościuszki 1, 3 oraz umocnienie rowu przy ul. Pułaskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie indywidualnych drenaży wokół budynków przy ul. Kościuszki 1, 3 oraz umocnienie rowu przy ul. Pułaskiego w celu likwidacji negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach. Zamówienie jest częścią robót Etapu II prowadzonych w ramach zadania: Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - etap II remont piwnic podtopionych budynków przy ul. Masalskiego 1-4,5,7 i ul. Kościuszki 1,3,7 oraz wykonanie indywidualnych drenaży wokół ww. budynków Zakres robót obejmuje: 1.1.Odwodnienie budynków przy ul. Kościuszki 1, 3 poprzez wybudowanie sieci kanalizacji drenażowej wokół fundamentów, obejmujące między innymi: - geodezyjne wytyczenie trasy drenażu w terenie, - ręczne i mechaniczne wykopy ziemne, - wykonanie hydroizolacji pionowej przy fundamentach, - zabudowę kolektora drenażowego odwadniającego, - zabudowę filtra drenażowego z kruszywa w wykopie, - zasypanie wykopów, - uporządkowanie terenu, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 1.2.Umocnienie rowu odwadniającego przy ul. Pułaskiego elementami betonowymi: - geodezyjne wytyczenie trasy umocnienia rowu, - pogłębienie z wyrównaniem dna wykopu, - wykonanie hydroizolacji poziomej w dnie rowu - zabudowa korytek ściekowych typu drogowego w dnie rowu na podsypce z chudego betonu, - zabudowa płytek chodnikowych na skarpie rowu, - humusowanie poboczy ponad płytkami z obsianiem trawą, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który jest załącznikiem nr 8 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektowo-kosztorysową na wykonanie indywidualnych drenaży wokół budynków położonych przy ul. Masalskiego -Wesołowskiego 1-4, 5,7 i Kościuszki 1,3,7 opracowaną przez AGOS - GEMES Spółka z o.o. Katowice, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu (po zaproszeniu do podpisania umowy, a przed jej podpisaniem) będzie zobowiązany do opracowania we współpracy z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego poszczególne zamknięte zakresy robót wyszczególnione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, które będą określały poszczególne cykle realizacyjne. Harmonogram będzie stanowił podstawę do wystawiania faktur częściowych i faktury końcowej za prowadzone roboty i stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 2. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 3.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 5. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 st. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i posiadać doświadczenie w wykonywaniu prac wodno-kanalizacyjnych tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, wartością i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, tj. uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych dla kierownika robót i będących członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom. 9.Wykonawca udzieli minimum 3 lata gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową należy dołączyć do oferty. 11. Wykonawca powinien posiadać zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku robót ziemnych i ogólnobudowlanych oraz przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg. wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty - załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia , które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4a do druku oferta. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.3. niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA. 9. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania (zgodnie z opisem w pkt. 3.2 SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł. 11.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym sporządzonym zgodnie z opisem pkt. 9.7. SIWZ- załącznik nr 6 do druku OFERTA. 12. Wypełniony formularz gwarancyjny - zgodnie z opisem w pkt. 3.6. SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 13.Dokumenty w zakresie gospodarki odpadami zgodnie z opisem w pkt. 3.7. SIWZ. W przypadku kiedy wykonawca posiada siedzibę poza terytorium RP w zakresie składanych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 1655 oraz 2008r. nr 171 poz. 1058),.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach