Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych - sanitariaty dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych w Siemianowicach Śl. przy ul. Lipowej 3.

Zespół Szkół Integracyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Lipowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 220 02 23 , fax. 32 220 02 24
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Integracyjnych
    ul. Lipowa 3 3
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 220 02 23, fax. 32 220 02 24
    REGON: 24020102000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi-bip.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa - Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych - sanitariaty dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych w Siemianowicach Śl. przy ul. Lipowej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Lipowej 3 w tym: zgodnie z załączonym do siwz -dokumentacją projektową (dodatek nr 9 do siwz), -przedmiarem robót (dodatek nr 8 do siwz), -specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dodatek nr 10 do siwz). Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych, tj.: -prace demontażowe, -prace murarskie, -montaż okładzin, -montaż drzwi, -pokrycie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi, -roboty malarskie, -prace związane z instalacją elektryczną, -prace związane z instalacją sanitarną. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową,(dodatek nr 9 do siwz) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 10 do siwz) oraz przedmiarami robót- (dodatek nr 8 do siwz), z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, Prawem budowlanym i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi realizacji robót będących przedmiotem zamówienia z najwyższą starannością. 2. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 z 2003 r. poz. 401 z poźn. zmianami) oraz z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 z 2003 r. poz. 1126 z późn. zmianami). Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami B.H.P. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, za ich zgodność ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i przedmiarem robót oraz terminowość wykonania robót. 4. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania z terenu budowy wszystkich odpadów powstałych po demontażu. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go zamawiającemu w terminie końcowego odbioru robót w stanie umożliwiającym pełną eksploatację. 5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Prowadzone prace wymagają opracowania przez wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 6. Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie. Wykonawca obowiązany jest do pełnego, skutecznego i bezpiecznego zabezpieczenia terenu objętego przedmiotem zamówienia, zwłaszcza poprzez: 1) dokładne zabezpieczenie terenu szkoły przed pyłem, kurzem i ewentualnym zagrożeniem dla osób trzecich poprzez odgrodzenie całego terenu objętego pracami z jednoczesnym zapewnieniem właściwej i bezpiecznej komunikacji użytkowników obiektu; 2) zabezpieczenie istniejących podłóg przed trwałym zniszczeniem, szczególnie na terenie objętym robotami budowlanymi oraz podczas transportu materiałów i sprzętu technicznego; 3) utrzymanie w należytym porządku terenu objętego przedmiotem zamówienia (pracami remontowymi). W czasie trwania robót wykonawca powinien utrzymywać teren szkoły w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt, materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne usunąć z budynku; 4) systematyczne wywożenie gruzu z rozbiórki - z uwagi na brak miejsca na jego składowanie; 5) transport na terenie obiektu winien być uzgodniony z Zamawiającym . Transport materiałów i urządzeń należy prowadzić w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla otoczenia. Na stanowiskach pracy należy gromadzić materiały niezbędne do wykonania robót na danym odcinku. 7. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane, jeżeli jest to możliwe w taki sposób, aby nie zakłócać bez potrzeby lub w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach komunikacyjnych. 8. Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym czasu wykonywania prac najbardziej hałaśliwych i uciążliwych. 9. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy, a na stolarkę budowlaną 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsi-bip.siemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach