Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych, znak sprawy PCZ.ZP.22/09

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych, znak sprawy PCZ.ZP.22/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się w budynku głównym i położniczo - ginekologicznym szpitala w Malborku poprzez remont i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych 8 istniejących pomieszczeń higieniczno sanitarnych i budowę 2 nowych (adaptację istniejących 2 pomieszczeń o innym przeznaczeniu). Prace zostaną podzielone na 10 niezależnych zadań: Zadanie Nr 1 Łazienka męska Oddział Chirurgiczny Zadanie Nr 2 Łazienka damska Oddział Chirurgiczny Zadanie Nr 3 Łazienka męska Oddział Pooperacyjny Zadanie Nr 4 Łazienka damska Oddział Pooperacyjny Zadanie Nr 5 Łazienka męska Oddział Wewnętrzny Zadanie Nr 6 Łazienka damska Oddział Wewnętrzny Zadanie Nr 7 Łazienka damska Oddział Dziecięcy Zadanie Nr 8 Łazienka męska Oddział Dziecięcy Zadanie Nr 9 Łazienka Oddział Ginekologiczny Zadanie Nr 10 Łazienka Oddział Położniczy Dla każdego z 10 zadań należy przedstawić osobny kosztorys zgodny z załączonymi przedmiarami. Każde zadanie zakończy się odbiorem wykonanych robót oraz wystawieniem faktury. Zadania będą wykonywane, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę po uzgodnieniach z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego harmonogramu realizacji poszczególnych zadań. Warunkiem przystąpienia do realizacji następnego zadania jest odbiór bez wad i oddanie do użytkowania łazienki wykonanej zadaniem poprzednim. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w etapach, w których Wykonawca będzie realizował kilka wskazanych przez Zamawiającego zadań jednocześnie. Zamawiający może umożliwić wykonywanie jednocześnie maksymalnie 5 wskazanych przez siebie zadań w jednym etapie pod warunkiem zatwierdzenia przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu realizacji poszczególnych etapów. Warunkiem przystąpienia do realizacji następnego etapu jest odbiór bez wad i oddanie do użytkowania wszystkich łazienek wykonanych w poprzednim etapie. Planowana modernizacja ma na celu poprawę względów funkcjonalnych węzłów sanitarnych pod kątem umożliwienia dogodnego z nich korzystania przez osoby niepełnosprawne. W ramach robót budowlanych planuje się: - rozbiórkę istniejących ścianek działowych kabin ustępowych - wymurowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych grubości 12 i 8 cm w celu utworzenia nowych kabin sanitarnych i przedsionków. - poszerzenie do 100 cm w świetle ościeżnicy z ewentualnym przesunięciem niektórych istniejących drzwi z korytarzy do pomieszczeń adaptowanych na higieniczno - sanitarne. Projektowana szerokość drzwi z przedsionków do pomieszczeń higieniczno - sanitarnych dla pacjentów pełnosprawnych wynosi 90 cm. Szerokość drzwi do kabin ustępowych - 80 cm.. Projektowana szerokość drzwi w ciągach komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych wynosi w świetle ościeżnicy 100 cm lub w szczególnych przypadkach 90 cm. Wszystkie wyżej wymienione drzwi nie mogą mieć progów i muszą otwierać się na zewnątrz pomieszczeń - montaż systemowych ścianek działowych kabin sanitarnych z płyt wiórowych laminowanych osadzonych na profilach aluminiowych - wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych do pełnej wysokości ścian (pod sufit) i podłogowych z płytek ceramicznych antypoślizgowych. wykonanie podsufitek - sufitów podwieszanych jako lekkiej konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych wym. 60x60 cm (przystosowanych do pomieszczeń mokrych). Roboty sanitarne (instalacyjne) obejmują: - demontaż starych przyborów i armatury sanitarnej, - demontaż niepotrzebnych podejść wodno - kanalizacyjnych, - zainstalowanie umywalek standardowych w toaletach dla pacjentów pełnosprawnych i specjalnych w toaletach dla osób niepełnosprawnych, - zainstalowanie standardowych muszli ustępowych typu WC kompakt w toaletach dla pacjentów pełnosprawnych i specjalnych w toaletach dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nowych niezbędnych podejść wodno - kanalizacyjnych do nowo projektowanych przyborów sanitarnych, - wykonanie wentylacji mechanicznej włączanej automatycznie we wszystkich pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych z rozprowadzeniem metalowych rur giętych typu Spiro i osadzaniem kratek wentylacyjnych w podsufitkach. Roboty elektryczne obejmują wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z osprzętem wg odrębnego opracowania. Zabiegi w ramach przystosowania łazienki do korzystania przez osobę niepełnosprawną (usuwanie barier) przewidują - zamontowanie atestowanych poręczy (wys. 80 cm) przy umywalkach muszli ustępowych i brodzikach, wg rysunków i kart informacyjnych producenta, - zamontowanie pochwytów na drzwiach (wys. 75 cm) w ciągach komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych, wg rysunków i kart informacyjnych producenta, - zainstalowanie specjalnych umywalek (wys. 80 cm), muszli ustępowych i brodzików z siedziskami (wys. 50 cm), wg rysunków i kart informacyjnych producenta, - zainstalowanie odpowiedniej armatury, tj. baterii umywalkowych i natryskowych (wys. 110 cm) oraz luster umywalkowych uchylnych, dozowników na mydło w płynie i elektronicznych suszarek do rąk na fotokomórkę czasową na wysokościach umożliwiających korzystanie przez osoby niepełnosprawne, wg rysunków i kart informacyjnych producenta. Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ, Projekt architektoniczno - budowlany oraz przedmiar robót. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualnie rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięta, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Oferent przystępujący do składa ofertę na całość zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; lub którzy przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz ofertowo - cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 A.2) kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 3 A.3) istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4 A.4) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B.4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje, zdjęcia wykonanych prac). D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę G.3 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców i załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach