Przetargi.pl
Łatwy dostęp - dostosowanie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla osób niepełnosprawnych

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6654 32 93 , fax. 84 665 78 26
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Żwirki i Wigury 2 2
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 6654 32 93, fax. 84 665 78 26
    REGON: 00070784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppp-tomaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Łatwy dostęp - dostosowanie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa układu funkcjonalnego pomieszczeń piętra z dostosowaniem do potrzeb użytkownika (Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna), z wydzieleniem sanitariatów (w tym sanitariatów dla niepełnosprawnych). 1. Wymiana podłóg i posadzek. 2. Udrożnienie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń, wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w pomieszczeniach sanitariatów. 3. Wymiana stolarki drzwiowej (wewnętrznej) z samozamykaczem, o izolacyjności akustycznej 42 dB z listwą opadającą akustyczną. 4. Wstawienie nowych parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurkowego. 5. Wykonanie dźwigu platformowego dla osób niepełnosprawnych. 6. Dostosowanie klatki schodowej do wymagań ppoż. (oddymianie klatki). 7. Montaż schodów ewakuacyjnych zewnętrznych. 8. Montaż zewnętrznych drzwi aluminiowych profil ciepły. 9. Montaż hydrantu wewnętrznego DN25 z wężem długości 30.0m na korytarzu. 10. Wykonanie nowych instalacji wod-kan, c.w.u. 11. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetleniowej, gniazd, zasilania komputerów. 12. Wykonanie nowej instalacji telefonicznej i strukturalnej (informatycznej). 13. Zabezpieczenie konstrukcji dachu (drewnianej) środkami ogniochronnymi. 14. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w/w zadania zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, tj.: - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243,poz.1623 z późn. zm., - ustawa z dnia 21 grudnia o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122,poz. 1321 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75,poz.690 ze zm.), - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ransportu bliskiego (Dz. U. Nr 193,poz. 1890), - rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 263, poz.2198 ze zm.), - przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów wymienione w projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót - które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający informuje, że znajdujące się w dokumentacji przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty, do ustalenia przez zamawiającego czy oferta zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz do ustalenia ceny przy robotach dodatkowych lub zmniejszenie zakresu robót. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie miejsca realizacji zadania w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego - Anna Jarczak, tel. 84 664 32 93. Roboty budowlane realizowane będą na I piętrze, które nie jest użytkowane. Roboty budowlane muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników parteru - Warsztatów Terapii Zajęciowej. Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, oraz zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wymogami sztuki budowlanej. Wywóz i składowanie gruzu i odpadów budowlanych powstałych w wyniku realizacji zamówienia zabezpiecza i utylizuje Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) odpowiedniego zabezpieczenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych; b) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowania i wdrożenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy. Wymaga się prowadzenia prac budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu. Miejsca prowadzenia robót wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych, jak również przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na powierzchnie sąsiadujące. c) posiadania umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy oraz z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy; d) przekazania Zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: - projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach, - dziennik budowy; - instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności; - kartę gwarancyjną windy; - protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, - protokoły odbiorów technicznych. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia, e) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń; f) przeprowadzenie rozruchu urządzenia i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; g) komisyjne przekazanie przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych; h) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym; i) wykonanie wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; j) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 79 9620 0005 0000 3678 2000 0020 Bank Spółdzielczy w Łaszczowie z dopiskiem -wadium do przetargu Łatwy dostęp - dostosowanie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla osób niepełnosprawnych-. Oryginalne dokumenty poręczenia i gwarancji należy dołączyć do oferty. 6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ust.1,1a,2,4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ppp-tomaszow.pl/page/14/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach