Przetargi.pl
konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mogielnica

Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-640 Mogielnica, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6635149 , fax. 048 6635060
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy
    Rynek 1 1
    05-640 Mogielnica, woj. mazowieckie
    tel. 048 6635149, fax. 048 6635060
    REGON: 00052981200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mogielnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ? Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mogielnica obejmującego 64 obwodów oświetleniowych i 1262 opraw oświetleniowych (dane przybliżone, brak szczegółowej inwentaryzacji): - zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła w ustalonych godzinach (od zmierzchu do świtu, tj. regulacja sterowników oświetlenia) - utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenie nie powodowały zmniejszenia ich sprawności - utrzymanie we właściwym stanie osłon źródeł światła, aby nie powodowały olśnienia - utrzymanie we właściwym stanie technicznym linii i instalacji oświetleniowej zapewniając prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób postronnych - wymianę uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem (stacją sterującą - trafo) a źródłem światła m.in. żarówek, kompletnych gniazd bezpieczników, styczników, wyłączników, przełączników zmierzchowych, przełączników czasowych (nie dotyczy to sterowników astronomicznych), dławików, przewodów i kabli zasilających itp. - wykonanie przeglądów i oględzin linii oświetleniowych i urządzeń strefowych - prawidłowe i czytelne oznakowanie obwodów oświetlenia w szafach sterowniczych dla umożliwienia ich włączania i wyłączania w koniecznych przypadkach - zapewnienie fachowej obsługi, wyposażenia w środki transportu i odpowiedni sprzęt pozostający w dyspozycji wykonawcy - bieżące odbieranie reklamacji i zgłoszeń od zamawiającego, pogotowia energetycznego i innych osób oraz odwrotne przekazywanie informacji o sposobie i czasie likwidacji zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania w terminie 72 godzin od chwili zgłoszenia a także zgłaszanie awarii kabli i przewodów będących w naprawie u wykonawcy powodujących czasowe zaciemnienie dróg - niezwłoczne usuniecie (do czasu następnego zapalenia oświetlenia) awarii punktów świetlnych znajdujących się w miejscach ważnych dla ruchu komunikacyjnego tj. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych - pomiar rezystancji uziemień oraz sprawdzenie skuteczności zerowania, pomiar ten powinien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami - na zlecenie zamawiającego wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy dokonywać wymiany wskazanych elementów oświetlenia np. lamp, wysięgników (nie dotyczy to wysięgników nowo montowanych lub wysięgników wykonanych i montowanych przez wykonawcę na zamówienie zamawiającego), sterowników itp. Koszty zakupionych elementów ponosi zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP i spełniają warunki ogólne określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, wraz z warunkiem szczegółowym, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę, potencjał techniczny - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA> sporządzona zgodnie z treścią ZAŁĄCZNIKA NR 1 2. OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków wymaganych na mocy art. 22 ust.1 PZP>, sporządzone zgodnie z wzorcową treścią ZAŁĄCZNIKA NR 3. Żąda się także złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. b. sporządzony według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 personelu, posiadanych przez niego uprawnień i staż pracy oraz wykaz podwykonawców odpowiedzialnych za należyte wykonanie zamówienia. 5. sporządzony według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 5 posiadanego sprzętu technicznego, koniecznego do wykonania zamówienia. 6. d. sporządzony według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 4 rozpoczętych i zakończonych w okresie od 22 czerwca 2006 r. do 22 czerwca 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem co najmniej jednej umowy na konserwację oświetlenia ulicznego realizowanej na potrzeby jednego zamawiającego; w należy podać w odniesieniu do każdej zrealizowanej ww. umowy: łączną wartość kontraktu (wraz z VAT), zakres wykonywanych prac, daty ich rozpoczęcia i zakończenia oraz nazwy i adresy odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w zostały wykonane należycie (np. referencje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogielnica.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach