Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis powielaczy RISO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Serwis powielaczy RISO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 1 umowę zawartą na okres co najmniej 1 roku polegającą na serwisowaniu powielaczy RISO. W przypadku umowy będącej w trakcie realizacji warunek ten spełnia umowa wykonywana co najmniej od pół roku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą być spełnione w następujący sposób: 1) warunek 1 musi spełnić każdy Wykonawca, 2) warunek 2 musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania, d) pełnomocnictwo(a), w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której (ych) uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit b), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - informację o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy (podpisane przez wszystkich Wykonawców). W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione: 1) w lit. a), b) winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę, 2) w lit. c), powinien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) spełniający warunki udziału w postępowaniu, 3) w lit d) winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty powinny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605), a w przypadku pełnomocnictwa kserokopia powinna być poświadczona notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa
Dodano: 2016-05-25 - Usługa konserwacji urządzeń podlegających dozorowi technicznemu dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer: 04/2016/PN/WT
Dodano: 2016-01-05 - Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, konserwacji i naprawie sprzętu gastronomicznego i chłodniczego znajdującego się w stołówkach wojskowych i magazynach żywnościowych Jednostki Wojskowej Nr 4809, mebli ze stali nierdzewnej oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie gabinetów służbowych w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie.
Dodano: 2015-04-13 - Konserwacja wózków jezdniowych podnośnikowych na terenie STP Kabaty
Dodano: 2013-10-29 - Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu.
Dodano: 2013-04-25 - usługa w zakresie przeglądu, obsługi technicznej i naprawy podzespołów jednego Samobieżnego Ustawiacza Min Kalina dla JW. 1230 będącej na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu
Dodano: 2012-08-01 - Remont kapitalny elektrohydraulicznych chwytaków wielołupinowych szt. 2
Dodano: 2012-05-15 - Usługi w zakresie serwisowania, przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów trałów przeciwminowych Bożena 4
Dodano: 2012-03-14 - Usługi przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu gastronomicznego znajdującego się w stołówkach wojskowych i magazynach żywnościowych oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie gabinetów służbowych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 (26 WOG) w Zegrzu (nr sprawy ZP/11/2012)
Dodano: 2012-02-08