Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Bolesława Prusa 66
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 6457301 , fax. 29 6457302, 6457323
- Data zamieszczenia: 2015-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
ul. Bolesława Prusa 66 66
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 29 6457301, fax. 29 6457302, 6457323
REGON: 55073367900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gkostrow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy system gospodarki odpadami realizowany przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Kompleksowego systemu gospodarki odpadami realizowanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. Etap II (roboty budowlane przy przebudowie i modernizacji Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego w Starym Lubiejewie k/ Ostrowi Mazowieckiej). 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Budowę budynku socjalnego; 2) Budowę kompostowni odpadów biodegradowalnych z placem dojrzewania; 3) Budowę dróg i placów manewrowych wraz z wagą samochodową , myjką kół oraz instalacjami podziemnymi i oświetleniem; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja (załącznik nr 3a), na którą składają, się w szczególności: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, urządzenia technologiczne oraz opis wyposażenia uzupełniającego (dokumenty są sporządzone w formie elektronicznej). Zakres zamówienia nie obejmuje budowy kwater składowiska 3A i 3B, rozbudowy hali o wiatę oraz zieleni izolacyjnej (zostały wykonane w pierwszym etapie). 3. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (okres gwarancji na wykonane roboty jest jednym z kryteriów oceny ofert). 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest zlokalizowany na terenie działającego zakładu Zamawiającego termin dokonania wizji lokalnej musi być uzgodniony z Zamawiającym. 5. Wykonawca na czas budowy musi zapewnić jedno tymczasowe pomieszczenie o powierzchni minimum 20 m2 z zasilaniem energetycznym dla potrzeb pracowników Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych. 6. W okresie gwarancji po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia rozruchu technologicznego instalacji. Zakończeniem rozruchu technologicznego instalacji będzie wynik AT4 spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012 r. w sprawie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1052). Wykonawca zapewni udział specjalistów wskazanych w SIWZ na czas rozruchu technologicznego instalacji oraz w razie zaistniałej potrzeby w okresie następnych 6-ciu miesięcy od daty zakończenia rozruchu technologicznego instalacji. 7. Wykonawca przeszkoli pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję ruchu, obsługi i eksploatacji instalacji, instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkie niezbędne dokumenty zapewniające prawidłowe funkcjonowanie obiektów będących przedmiotem zamówienia. 8. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń i systemów, podanych w specyfikacji i złącznikach (w szczególności dokumentacji projektowej) służą wyłącznie do podania wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi materiałami, produktami, urządzeniami i systemami parametrach nie gorszych lub lepszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach (w zakresie kompostowni odpadów biodegradowalnych należy wziąć pod uwagę treść załącznika nr 4a). 9. Najpóźniej na dwa dni przed datą zawarcia umowy wybrany Wykonawca przedstawi uzgodniony uprzednio z Zamawiającym harmonogram budowlany, rzeczowo-finansowy wykonania przedmiotu zamówienia oraz wskaże koordynatora-konsultanta projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-05-29 do godz. 11:00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gkostrow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27