Przetargi.pl
Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych , wykonanie opaski żwirowej wokół budynku oraz remont pomieszczeń biurowych i socjalnych wraz z likwidacją pokoju gościnnego i adaptacją na biuro w budynku administracyjno-biurowym nadleśnictwa

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Oświęcimska 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844868 , fax. 032 2844866
  • Data zamieszczenia: 2016-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec
    ul. Oświęcimska 19 19
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844868, fax. 032 2844866
    REGON: 27253623800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych , wykonanie opaski żwirowej wokół budynku oraz remont pomieszczeń biurowych i socjalnych wraz z likwidacją pokoju gościnnego i adaptacją na biuro w budynku administracyjno-biurowym nadleśnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Opis przedmiotu zamówienia : -Wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-biurowym w celu likwidacji skutków zawilgocenia pomieszczeń (zwłaszcza ścian). Prace związane są między innymi z wykonaniem poziomej izolacji przeciwwilgociowej. Celem remontu jest przystosowanie pomieszczeń do aktualnego planu ich zagospodarowania i użytkowania, a także podniesienia standardu pomieszczeń i przywrócenie walorów użytkowych; -Wykonanie robót związanych z ułożeniem opaski żwirowej wokół budynku, ułożenie płytek klinkierowych na posadzce w podcieniach obiektu oraz drobnych pracach renowacyjnych i wykończeniowych. Celem wykonania prac jest poprawa estetyki obiektu oraz sposobu ochrony budynku przed wilgocią; -Remont pomieszczeń biurowych i socjalnych polegający na przywróceniu pomieszczeniom walorów technicznych i estetycznych. Likwidacja pokoju gościnnego w celu przystosowania pomieszczenia na biuro. Lokalizacja : Budynek administracyjno-biurowy nadleśnictwa, ul. Oświęcimska 19, 42-622 Świerklaniec, działka nr 189/4. Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w: - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3 000,00zł słownie: trzy tysiące złotych 00.100 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 2016.05.11, godz. 9:30. 12.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nadleśnictwo Świerklaniec, BGŻ o.Tarnowskie Góry nr 79203000451110000000634130, a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b)gwarancjach bankowych, c)gwarancjach ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust.5, pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000r., O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 12.2. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 12.3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane z ofertą). W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone: a)w art. 46, ust. 4a PZP, tj.: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 2, ust.1 PZP lub pełnomocnictw, b)art. 46 ust. 5 PZP, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stanie Wykonawcy. Poza tym, z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności na rzecz Zamawiającego w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 12.4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12.5. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona i w ostateczności uznana za odrzuconą. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 12.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji do 31.08.2016
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_swierklaniec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach