Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji. 1. Zadanie nr 1 -Zespół Obiektów Sportowych Koncertowa (pływalnia), 2. Zadanie nr 2 - Zespół Obiektów Sportowych Hawajska (hala sportowa, studio fitness), 3. Zadanie nr 3 - Zespół Obiektów Sportowych Aqua Relaks (pływalnia) 4. Zadanie nr 4- sprzątanie oraz utrzymanie czystości podczas imprez organizowanych w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów 5. Zadanie nr 5 -wymycie okien oraz wyczyszczenie elewacji hali widowiskowo-sportowej Arena Ursynów

Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego 122
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3346212 , fax. 022 3346217
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji
    ul. Pileckiego 122 122
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3346212, fax. 022 3346217
    REGON: 01305378500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji. 1. Zadanie nr 1 -Zespół Obiektów Sportowych Koncertowa (pływalnia), 2. Zadanie nr 2 - Zespół Obiektów Sportowych Hawajska (hala sportowa, studio fitness), 3. Zadanie nr 3 - Zespół Obiektów Sportowych Aqua Relaks (pływalnia) 4. Zadanie nr 4- sprzątanie oraz utrzymanie czystości podczas imprez organizowanych w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów 5. Zadanie nr 5 -wymycie okien oraz wyczyszczenie elewacji hali widowiskowo-sportowej Arena Ursynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ Załącznik nr 1 - ogólne dane dotyczące zadań 1,2,3 Załącznik nr 1.1 - dotyczy zadania nr 1 Załącznik nr 1.2 - dotyczy zadania nr 2 Załącznik nr 1.3 - dotyczy zadania nr 3 Załącznik nr 2 - dotyczy zadania nr 4 Załącznik nr 3 - dotyczy zadania nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Należy złożyć następujące oświadczenia : a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: - Zamawiający wymaga aby osoby sprawujące bezpośredni nadzór nad realizacją usługi posiadały udokumentowaną wiedzę na temat technologii utrzymania czystości na terenie krytej pływalni. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty tj. zaświadczenia o odbytych szkoleniach, kursach lub dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w tym zakresie -dotyczy oferty na realizację zadania nr 1 i 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie sprzątania obiektów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie, trwające co najmniej 12 miesięcy każda, usługi sprzątania w obiekcie o łącznej powierzchni co najmniej 2 000 m2; (dotyczy oferty na realizację zadania 1,2,3, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie mycia okien i elewacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie mycia okien i elewacji w obiekcie o łącznej powierzchni co najmniej 2 000 m2; (dotyczy oferty na realizację zadania 5) 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość sumy gwarancyjnej nie może być mniejsza niż wysokość ceny ofertowej i obejmować czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku gdy okres objęty polisą jest krótszy niż termin realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że w momencie wygaśnięcia polisy przedłuży ją na warunkach określonych w siwz. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach