Przetargi.pl
Ochrona i zabezpieczenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus: terenu sportowo rekreacyjnego z infrastrukturą w tym obiektem pływalni, boiskiem sportowym i parkingiem przy ul. Sosnkowskiego 3, obiektu pływalni z terenem przylegającym przy ul. Orląt Lwowskich oraz terenu ogródka jordanowskiego wraz z parkingiem przy ul. Wojciechowskiego w Warszawie oraz konwoje wartości pieniężnych pomiędzy obiektami Ośrodka a oddziałem banku prowadzącym rachunek Ośrodka w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010

Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, ul. K. Sosnkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4978567, 0604 054744 , fax. 022 4997358
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
    ul. K. Sosnkowskiego 3 3
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4978567, 0604 054744, fax. 022 4997358
    REGON: 01572038100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i zabezpieczenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus: terenu sportowo rekreacyjnego z infrastrukturą w tym obiektem pływalni, boiskiem sportowym i parkingiem przy ul. Sosnkowskiego 3, obiektu pływalni z terenem przylegającym przy ul. Orląt Lwowskich oraz terenu ogródka jordanowskiego wraz z parkingiem przy ul. Wojciechowskiego w Warszawie oraz konwoje wartości pieniężnych pomiędzy obiektami Ośrodka a oddziałem banku prowadzącym rachunek Ośrodka w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona i zabezpieczenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus: terenu sportowo rekreacyjnego z infrastrukturą w tym obiektem pływalni, boiskiem sportowym i parkingiem przy ul. Sosnkowskiego 3, obiektu pływalni z terenem przylegającym przy ul. Orląt Lwowskich oraz terenu ogródka jordanowskiego wraz z parkingiem przy ul. Wojciechowskiego w Warszawie oraz konwoje wartości pieniężnych pomiędzy obiektami Ośrodka a oddziałem banku prowadzącym rachunek Ośrodka w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 11.1.1 posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwoju wartości pieniężnych a przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, 11.1.2 posiadają środki techniczne w postaci własnego centrum monitorowania alarmów, 11.1.3 posiadają polisę ubezpieczeniową deliktową i kontraktową na kwotę minimum 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia, obowiązującą na cały okres wykonywania zamówienia lub przedłożą oświadczenie o przedłużeniu tego ubezpieczenia, 11.1.4 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 11.1.5 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11.1.6 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 11.1.7 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, 11.1.8 w zakresie warunku określonego w pkt. 11.1.6 niezbędne jest wykonanie co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, dotyczących ochrony i zabezpieczenia obiektów oraz konwojowania wartości pieniężnych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11.1.9 w zakresie warunku określonego w pkt. 11.1.7 Wykonawcy powinni znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat wykazywali przynajmniej w jednym roku obrót roczny w wysokości minimum 170 000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) oraz za cały ten okres nie wykazywali strat, 11.1.10 ocena warunków wymienionych w pkt. 11 niniejszego opisu warunków uczestnictwa w licytacji zostanie dokonana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, według kryteriów: spełnia - nie spełnia 11.2. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 12.2 Opisu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 11.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 11.4. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udział w licytacji 13.1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania, niezależnie od wymagań opisanych w pkt. 16 poniżej: 1. wskazywać będzie pełnomocnika ustanowionego wspólnie przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona kopia pełnomocnictwa powinna być załączona do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2. zawierać dane wszystkich Wykonawców ubiegających się łącznie o udział w postępowaniu 3. jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 13, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 14. Wykonawca zagraniczny 14.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 14.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 14.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14.1. , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.3. Dokumenty do oferty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych właścicieli. 14.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części V pkt 22 i formie określonej w Części IV Opisu: 12.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z: a) wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Opisu, b) dokumentów wymienionych w pkt. 12.2 niniejszego Opisu. 12.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 12: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c) jeżeli Wykonawca wyznacza do podpisania oferty osobę, która nie posiada prawa samodzielnego reprezentowania firmy-spółki, bądź - udziela pełnomocnictwa osobie innej, niż to wynika z dokumentu rejestrowego - wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa udzielonego przez uprawnioną reprezentację Wykonawcy. d) akceptowany podpisem Wykonawcy Projekt umowy - Załącznik nr 2 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji e) akceptowany podpisem Wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji f) koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o których mowa w pkt. 11.1.1 opisu warunków uczestnictwa w licytacji g) wykaz zrealizowanych zadań zgodnie z dyspozycja pkt. 11.1.8. opisu warunków uczestnictwa w licytacji - załącznik nr 5 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji h) polisa, o której mowa w pkt. 11.1.3 opisu warunków uczestnictwa w licytacji i) przedstawienie kopii bilansów oraz rachunków zysków i strat (w przypadku braku obowiązku sporządzania bilansu informacji określającej obroty i zysk) za okres ostatnich 3 lat obrotowych, z których wynika iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej w jednym roku wykazywał obrót roczny w wysokości minimum 170 000, 00 zł oraz i za cały ten okres nie wykazywał strat, j) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. k) oświadczenie o dysponowaniu centrum monitoringu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach