Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6854571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2010-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6854571, fax. 044 6854513, 6854521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomski.pl, www.bip.radomsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku. Zakres prac wykonywanych na bieżąco: 1) codzienne przecieranie z kurzu podłóg twardych (parkiet, panele, wykładzina PCV, itp) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych na mokro przy użyciu środków konserwujących, 2) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem, 3) codzienne sprzątanie schodów i podłóg kamiennych w holach i korytarzach na mokro z użyciem środków antypoślizgowych, 4) codzienne wycieranie kurzu z mebli, parapetów, telefonów itp., 5) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, 6) codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych z użyciem środków odkażających, 7) codzienne mycie naczyń w sekretariatach, salach konferencyjnych, 8) bieżące utrzymanie w czystości stolarki drzwiowej, mycie drzwi wejściowych (przeszkleń drzwiowych), drzwi wyjściowych ewakuacyjnych (przeszkleń drzwiowych) oraz drzwi na I piętrze - przeszklenie korytarza, 9) bieżąca pielęgnacja roślin w salach konferencyjnych i na korytarzach. Zakres prac pozostałych: 1) pranie wykładzin dywanowych, pranie firan (w zależności od potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w roku), 2) czyszczenie kamienia i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni kamiennych ciągów komunikacyjnych ( dwa razy w roku), 3) czyszczenie i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni PCV podłogi w sali obrad ( konferencyjnej) oraz w czterech pokojach biurowych (dwa razy w roku), 4) mycie okien i elewacji szklanych (dwa razy do roku), 5) mycie ściany z tynkiem strukturalnym w holu budynku Urzędu Miasta, ul. Tysiąclecia 5 (dwa razy w roku). Wyżej wymienione czynności wykonywane będą przez Wykonawcę przy użyciu własnego sprzętu i właściwej jakości środków chemicznych. Obiekty objęte kompleksowym utrzymaniem czystości: 1) Budynek Urzędu Miasta Radomska oraz budynek Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5 Pomieszczenia biurowe - 1548 m2 + ciągi komunikacyjne ( korytarze i kl. schodowa). 2) Siedziba Urzędu Stanu Cywilnego 97-500 Radomsko ul. Narutowicza 1 Pomieszczenia biurowe - 267 m2 + ciągi komunikacyjne (korytarze i kl. schodowa). Ilości powierzchni przeznaczonych do sprzątania w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1: 1. Okna : a) okna PCV, otwierane do wewnątrz o powierzchni około 423 m 2, b) okna PCV, stałe - mycie ich wymaga technik alpinistycznych lub podnośnika, powierzchnia około 82 m2. 2) Ciągi komunikacyjne: a) schody w rzucie poziomym - około 89 m2 (2 klatki schodowe w budynku Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 i 1 w Urzędzie Stanu Cywilnego). b) hole i korytarze ogółem około 446 m2 z tego: - z wykładziną dywanową około 150 m2 - z kamienia około 227 m2 - płytki podłogowe około 69 m2 3) Czyszczenie kamienia i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni kamiennych (dwa razy w roku) ciągów komunikacyjnych o powierzchni: - schody około 78 m2 - hole i korytarze około 227 m2 4) Czyszczenie i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni PCV podłogi (dwa razy w roku) - w sali obrad ( konferencyjnej) o powierzchni 136 m2, - w czterech pokojach biurowych o powierzchni 80 m2. Ilość toalet znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 przeznaczonych do sprzątania - 10 szt., w tym: a) ilość muszli toaletowych - 15 szt., b) ilość pisuarów - 4 szt., c) ilość umywalek - 11 szt., d) ilość pojemników na papier toaletowy - 15 szt., e) ilość pojemników na ręczniki papierowe - 11 szt., f) ilość dozowników na mydło w płynie - 11 szt. Urząd Miasta zatrudnia 153 pracowników. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również: 1) ciągłe zapewnianie środków czystości i higieny w toaletach, takich jak: - mydła w płynie, - papier toaletowy biały, - ręczniki papierowe białe, - odświeżacze powietrza, - kostki zapachowe, - worki na śmieci (również w pomieszczeniach biurowych). 2) zapewnienie szczotki do mycia muszli klozetowej w każdej toalecie, 3) zapewnienie bieżącego utrzymania czystości w godzinach pracy Urzędu Miasta, ul.Tysiąclecia 5 poprzez stały dyżur jednej sprzątaczki (od godz. 1000 do 1400). Główną usługę sprzątania należy wykonywać w godz. 1530- 2200
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach