Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 83
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40 , fax. 033 8151630
- Data zamieszczenia: 2016-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sobieskiego 83 83
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, fax. 033 8151630
REGON: 07214718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, ul. Sobieskiego 83 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z instalacją fotowoltaiczną zgodnie z załączoną dokumentacją, stanowiącą zał. do SIWZ: zał. nr 8 - przedmiary, zał. nr 9 - specyfikacje techniczne, zał. nr 10 - inwentaryzacja, opis wykonawczy wraz z wersją graficzną - ARCHITEKTURA, zał. 11 - Instalacje elektryczne - projekt wykonawczy wraz z wersją graficzną i obliczeniami, zał. nr 12 - Opis techniczny wraz z wersją graficzną CO, cwu, wod.-kan pod nazwą: Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, ul. Sobieskiego 83, na którą składa się Termomodernizacja Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 83 - finansowanie ze środków WFOŚiGW, Powiatu Bielskiego i Zamawiającego, oraz Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku Białej przy ul. Sobieskiego 83 - finansowanie ze środków WFOŚ i GW oraz Zamawiającego. Zakres zadania i oczekiwania:Zamawiający w ramach danego zadania oczekuje: Termomodernizacja Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku Białej przy ul. Sobieskiego 83 - Wyszczególnienie zakres rzeczowy z danymi technicznymi obiektów: Podstawowe obiekty i roboty technologiczne: A. Źródło ciepła: Wymiennikownia, Modernizacja stacji wymienników ciepła c.o.i c.w.u. po stronie niskich parametrów - zakup i montaż pomp, modułu sterowania, zaworów, armatury. B. Instalacja wewnętrzna c.o.: Zakup i montaż grzejników higienicznych z zaworami i głowicami termostatycznymi - 117 szt., zakup i montaż pozostałych materiałów koniecznych do budowy instalacji c.o. (rury, kształtki, armatura, izolacje) oraz roboty elektryczne, ogólnobudowlane i demontażowe w obrębie instalacji c.o. C. Docieplenie: Ściany zewnętrzne - tynk ciepłochronny 4 cm, Ściany zewnętrzne - wełna mineralna 15 cm, Ściany przy gruncie - polistyren ekstrudowany 12 cm, Stropodach - wełna mineralna na dachu od zewnątrz 18 cm, Strop nad najwyższą kondygnacją - wełna na stropie 16 cm z warstwą wyrównującą, Podłoga na gruncie - styropian 12 cm Podłoga na gruncie - styropian 15 cm, Okna, luksfery i drzwi zewnętrzne - wymiana na okna o U=1,3 i drzwi o U=1,5, Wymiana pokrycia dachu i renowacja kominów ponad dachem. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku Białej przy ul. Sobieskiego 83 - Wyszczególnienie: zakres rzeczowy z danymi technicznymi obiektów: Podstawowe obiekty i roboty technologiczne: Instalacja fotowoltaiczna: Zakup i montaż urządzeń technologicznych instalacji fotowoltaicznej, wyposażonej w panele słoneczne o łącznej powierzchni czynnej (netto) 144 m2 i łącznej mocy 24 kW (lub instalacja równoważna) wraz z robotami elektrycznymi, ogólnobudowlanymi w obrębie instalacji fotowoltaicznej oraz licznikiem energii elektrycznej. 1. Wymagany termin realizacji zamówienia do 31.01.2017 r. 2. Okres gwarancji 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 3. Termin rękojmi minimum 5 lat maksimum 10 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 4. Wykonawca zobowiązuje się do ustanowienia rusztowania w sposób niezakłócający przejazdu drogą wewnętrzną Szpitala! 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1409 z póź. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie Zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 7. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 8. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p. poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 9. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu (pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy) oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Załączone przedmiary są tylko materiałem pomocniczym!! 10. Termin płatności: do 60 dni od daty otrzymania faktury i protokołu odbioru wykonanego etapu robót zgodnie z harmonogramie rzeczowo-terminowym, stanowiącym zał. nr 1 do umowy. 11. Zgodnie z zapisami art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terminie do 10.02.2016 r., po wcześniejszym jej uzgodnieniu tel. z Zamawiającym tel. 33 828 40 41 - Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych mgr Czesław Kapała lub 33 828 40 19 - Kierownik Działu Administracyjno-Eksploatacyjnego Irena Faruga. 13. Zgodnie z art. 38 ust. 3 Zamawiający przewiduje zebranie wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin zebrania zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.szpitalpediatryczny.pl zakładka przetargi. 14. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę asortyment będzie inny niż opisany w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Informacja dodatkowa: W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów, jak również nie można zakłócać przejazdu drogą wewnętrzną Szpitala! - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 46 581,15 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski:40 1050 1070 1000 0090 3023 2434. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania oferta, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w osobnej kopercie w Dziale Metodyczno - Organizacyjnym i Statystyka - budynek administracji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27